کرچ برای تدریس
من به کلاس دوازدهم بدون تجربه کدنویسی تدریس می کنم.
می بینم که شما «مشتری» دیگری دارید…
با این حال، من فکر می کنم موفقیت پروژه شما به انگیزه بازی اسکرچ دانش آموزان شما بستگی دارد. تنها در صورتی که انگیزه کافی برای کار داوطلبانه و مستقل بر روی مهارت های خود در خارج از مدرسه داشته باشند (شاید این امکان در درس های هنر وجود داشته باشد...) به سطح کافی می رسند.
ضمناً میتوانم کتاب «بازیهای کدنویسی» نوشته جان وودکاک را برای پروژه شما پیشنهاد کنم: این کتاب سعی میکند با هشت بازی که درجه سختی آنها مرتباً افزایش مییابد، اصول طراحی بازیهای مختلف بازی اسکرچ را به خواننده نزدیکتر کند. این خیلی خوب کار می کند و کتاب در مقایسه با سایر کتاب های اسکرچ به سطح نسبتاً بالایی می رسد.
#26 20 ژوئن 2018 01:57:44
گیم معلم
جدید به Scratch
100+ پست
خراش برای تدریس
KICK_THE_HABIT نوشت:
من به کلاس دوازدهم بدون ت بازی اسکرچ جربه کدنویسی تدریس می کنم.
می بینم که شما «مشتری» دیگری دارید…
با این حال، من فکر می کنم موفقیت پروژه شما به انگیزه آموزش برنامه نویسی مقدماتی دانش آموزان شما بستگی دارد. تنها در صورتی که انگیزه کافی برای کار داوطلبانه و مستقل بر روی مهارت های خود در خارج از مدرسه داشته باشند (شاید این امکان در درس های هنر وجود داشته باشد...) به سطح کافی می رسند.
ضمناً میتوانم کتاب «بازیهای کدنویسی» نوشته جان وودکاک را برای پروژه بازی اسکرچ شما پیشنهاد کنم: این کتاب سعی میکند با هشت بازی که درجه سختی آنها مرتباً افزایش مییابد، اصول طراحی بازیهای مختلف را به خواننده نزدیکتر کند. این خیلی خوب کار می کند و کتاب در مقایسه با سایر کتاب های اسکرچ به سطح نسبتاً بالایی می رسد.
با تشکر از توصیه آیا «بازیهای کدنویسی در ابتدا» است؟
به نظر می رسد شما می گویید که بچه ها برای رسیدن به سطح بالایی با Scratch باید خودشان کار کنند، زیرا با زمان کلاس آنقدرها پیش نمی روند. چرا اینطوری میگی؟
#27 20 ژوئن 2018 02:15:47
mstone326
خراشنده
بیش از 1000 پست
خراش برای تدریس
یکی از چیزهایی که در پروژه های کلاسی با آن آشنا شده ام چیزی بازی اسکرچ است که من آن را "سوختگی" می نامم. بچهها با یک ایده شروع میکنند و بعد از چند جلسه برنامهریزی به سمت آن کار میکنند، اما وقتی نوبت به ایجاد اثر هنری، رسیدگی به کدها، اشکالات متعدد میرسد، سپس مشکلات طراحی به آنها برخورد میکند. گاهی اوقات می بینم که آنها سوخته اند، می خواهم کاغذ را خرد کنم و دوباره با چیز جدیدی شروع کنم. که خوبه! شاید در طول مسیر چیز جدیدی یاد گرفتهاند، شاید متوجه شوند که ساختار کدشان کار نمیکند و بهجای رسیدگی به یک آشفتگی، دوباره شروع میکنند.
من با دانش آموزانم در مورد "حوزه" صحبت می کنم. پروژه ای که شما نشان دادید بازی اسکرچ از اسکرولر جانبی دوبعدی، که صدها ساعت کدنویسی و هنر را در بر می گیرد، فرض می کنم. این مثال بسیار فراتر از "حوزه" آن است که آنها به عنوان مبتدی آماده هستند و وقتی پروژه های خود را با آن مقایسه می کنند احتمالاً دلسرد می شوند، به هر حال برخی از آنها. آنها به احتمال زیاد یک شکل چوبی یا یک توپ را به عنوان اسپرایت اصلی دارند، نه یک جن با صدها فریم انیمیشن.
معرفی یک سری مفاهیم و سپس اجازه دادن به آنها برای رفتن به مسیر خود پس از یک سری آموزش که من بهترین دارو را پیدا کردم. نمی گویم این راه درستی است، زیرا ما هنوز پروژه ها و مفاهیم متعددی را در کلاس انجام می دهیم که امیدوارم آنها بتوانند سپس در خلاقیت های خود پیاده کنند. برخی ممکن است آن مفاهیم را بپذیرند و هنر، بازی، آزمونها، تأیید خود، پروژههای دوستی و غیره بسازند.
مثل این است که به یک بچه یک توپ بدهید و بگویید این بازی را با آن انجام دهید. درعوض، به آنها مفهوم نحوه عملکرد توپ را بدهید و بگویید با این توپ چه چیزی می توانید خلق کنید؟
هر کمکی که بتوانم کمک کنم، همانطور که فروم هم فکر می کنم، خوشحال بازی اسکرچ می شویم کمک کنیم. بچههای من اغلب به کمک استودیوی انجمنهایی که من پروژههای نمونه ایجاد میکنم مراجعه میکنند. با خیال راحت از هر مفهومی که ممکن است کمک کند استفاده کنید. https://scratch.mit.edu/studios/4133335
آخرین ویرایش توسط mstone326 (20 ژوئن 2018، 02:21:43)
مدیر ورزشی دبیرستان / معلم فنی مدرسه راهنمایی / مربی بیسبال دبیرستان
کونگ فو نینتندو 1984 - https://scratch.mit.edu/projects/369994801/
تاکو دفاع - تایپ سریع - https://scratch.mit.edu/projects/316795450/
نبرد رئیس هالووین - جنگل هایمان را پس بگیریم - https://scratch.mit.edu/projects/257155118/
تقریبا پنگ - https://scratch.mit.edu/projects/656276979/
استودیو - بهترین پروژه های من - https://scratch.mit.edu/studios/4125978/
نمونه های پروژه راهنمای انجمن - https://scratch.mit.edu/studios/4133335
#28 20 ژوئن 2018 02:59:27
ترک عادت
خراشنده
100+ پست
خراش برای تدریس
آیا «بازیهای کدنویسی در ابتدا» است؟
آره. با عرض پوزش، "in Scratch" با حروف کوچک روی جلد نوشته شده است…
به نظر می رسد شما می گویید که بچه ها برای رسیدن به سطح بالایی با Scratch باید خودشان کار کنند، زیرا با زمان کلاس آنقدرها پیش نمی روند. چرا اینطوری میگی؟
آیا یک مبتدی بعد از یک سال می تواند یک قطعه موسیقی زیبا را با پیانو بنوازد؟
آیا یک مبتدی بعد از یک سال تمرین می تواند در فوتبال دریبل بزند؟
آیا یک مبتدی می تواند پس از یک سال تمرین نقاشی های طبیعت گرا بسازد؟
من فکر می کنم اینطور است، اگر او انگیزه داشته باشد Scratch game که زمان و انرژی زیادی را روی آن سرمایه گذاری کند.
هیچ تفاوتی در Scratch وجود ندارد. به منظور مقابله با یک پروژه پیچیده
کرچ برای تدریس
من به کلاس دوازدهم بدون تجربه کدنویسی تدریس می کنم.
می بینم که شما «مشتری» دیگری دارید…
با این حال، من فکر می کنم موفقیت پروژه شما به انگیزه بازی اسکرچ دانش آموزان شما بستگی دارد. تنها در صورتی که انگیزه کافی برای کار داوطلبانه و مستقل بر روی مهارت های خود در خارج از مدرسه داشته باشند (شاید این امکان در درس های هنر وجود داشته باشد...) به سطح کافی می رسند.
ضمناً میتوانم کتاب «بازیهای کدنویسی» نوشته جان وودکاک را برای پروژه شما پیشنهاد کنم: این کتاب سعی میکند با هشت بازی که درجه سختی آنها مرتباً افزایش مییابد، اصول طراحی بازیهای مختلف بازی اسکرچ را به خواننده نزدیکتر کند. این خیلی خوب کار می کند و کتاب در مقایسه با سایر کتاب های اسکرچ به سطح نسبتاً بالایی می رسد.
#26 20 ژوئن 2018 01:57:44
گیم معلم
جدید به Scratch
100+ پست
خراش برای تدریس
KICK_THE_HABIT نوشت:
من به کلاس دوازدهم بدون ت بازی اسکرچ جربه کدنویسی تدریس می کنم.
می بینم که شما «مشتری» دیگری دارید…
با این حال، من فکر می کنم موفقیت پروژه شما به انگیزه آموزش برنامه نویسی مقدماتی دانش آموزان شما بستگی دارد. تنها در صورتی که انگیزه کافی برای کار داوطلبانه و مستقل بر روی مهارت های خود در خارج از مدرسه داشته باشند (شاید این امکان در درس های هنر وجود داشته باشد...) به سطح کافی می رسند.
ضمناً میتوانم کتاب «بازیهای کدنویسی» نوشته جان وودکاک را برای پروژه بازی اسکرچ شما پیشنهاد کنم: این کتاب سعی میکند با هشت بازی که درجه سختی آنها مرتباً افزایش مییابد، اصول طراحی بازیهای مختلف را به خواننده نزدیکتر کند. این خیلی خوب کار می کند و کتاب در مقایسه با سایر کتاب های اسکرچ به سطح نسبتاً بالایی می رسد.
با تشکر از توصیه آیا «بازیهای کدنویسی در ابتدا» است؟
به نظر می رسد شما می گویید که بچه ها برای رسیدن به سطح بالایی با Scratch باید خودشان کار کنند، زیرا با زمان کلاس آنقدرها پیش نمی روند. چرا اینطوری میگی؟
#27 20 ژوئن 2018 02:15:47
mstone326
خراشنده
بیش از 1000 پست
خراش برای تدریس
یکی از چیزهایی که در پروژه های کلاسی با آن آشنا شده ام چیزی بازی اسکرچ است که من آن را "سوختگی" می نامم. بچهها با یک ایده شروع میکنند و بعد از چند جلسه برنامهریزی به سمت آن کار میکنند، اما وقتی نوبت به ایجاد اثر هنری، رسیدگی به کدها، اشکالات متعدد میرسد، سپس مشکلات طراحی به آنها برخورد میکند. گاهی اوقات می بینم که آنها سوخته اند، می خواهم کاغذ را خرد کنم و دوباره با چیز جدیدی شروع کنم. که خوبه! شاید در طول مسیر چیز جدیدی یاد گرفتهاند، شاید متوجه شوند که ساختار کدشان کار نمیکند و بهجای رسیدگی به یک آشفتگی، دوباره شروع میکنند.
من با دانش آموزانم در مورد "حوزه" صحبت می کنم. پروژه ای که شما نشان دادید بازی اسکرچ از اسکرولر جانبی دوبعدی، که صدها ساعت کدنویسی و هنر را در بر می گیرد، فرض می کنم. این مثال بسیار فراتر از "حوزه" آن است که آنها به عنوان مبتدی آماده هستند و وقتی پروژه های خود را با آن مقایسه می کنند احتمالاً دلسرد می شوند، به هر حال برخی از آنها. آنها به احتمال زیاد یک شکل چوبی یا یک توپ را به عنوان اسپرایت اصلی دارند، نه یک جن با صدها فریم انیمیشن.
معرفی یک سری مفاهیم و سپس اجازه دادن به آنها برای رفتن به مسیر خود پس از یک سری آموزش که من بهترین دارو را پیدا کردم. نمی گویم این راه درستی است، زیرا ما هنوز پروژه ها و مفاهیم متعددی را در کلاس انجام می دهیم که امیدوارم آنها بتوانند سپس در خلاقیت های خود پیاده کنند. برخی ممکن است آن مفاهیم را بپذیرند و هنر، بازی، آزمونها، تأیید خود، پروژههای دوستی و غیره بسازند.
مثل این است که به یک بچه یک توپ بدهید و بگویید این بازی را با آن انجام دهید. درعوض، به آنها مفهوم نحوه عملکرد توپ را بدهید و بگویید با این توپ چه چیزی می توانید خلق کنید؟
هر کمکی که بتوانم کمک کنم، همانطور که فروم هم فکر می کنم، خوشحال بازی اسکرچ می شویم کمک کنیم. بچههای من اغلب به کمک استودیوی انجمنهایی که من پروژههای نمونه ایجاد میکنم مراجعه میکنند. با خیال راحت از هر مفهومی که ممکن است کمک کند استفاده کنید. https://scratch.mit.edu/studios/4133335
آخرین ویرایش توسط mstone326 (20 ژوئن 2018، 02:21:43)
مدیر ورزشی دبیرستان / معلم فنی مدرسه راهنمایی / مربی بیسبال دبیرستان
کونگ فو نینتندو 1984 - https://scratch.mit.edu/projects/369994801/
تاکو دفاع - تایپ سریع - https://scratch.mit.edu/projects/316795450/
نبرد رئیس هالووین - جنگل هایمان را پس بگیریم - https://scratch.mit.edu/projects/257155118/
تقریبا پنگ - https://scratch.mit.edu/projects/656276979/
استودیو - بهترین پروژه های من - https://scratch.mit.edu/studios/4125978/
نمونه های پروژه راهنمای انجمن - https://scratch.mit.edu/studios/4133335
#28 20 ژوئن 2018 02:59:27
ترک عادت
خراشنده
100+ پست
خراش برای تدریس
آیا «بازیهای کدنویسی در ابتدا» است؟
آره. با عرض پوزش، "in Scratch" با حروف کوچک روی جلد نوشته شده است…
به نظر می رسد شما می گویید که بچه ها برای رسیدن به سطح بالایی با Scratch باید خودشان کار کنند، زیرا با زمان کلاس آنقدرها پیش نمی روند. چرا اینطوری میگی؟
آیا یک مبتدی بعد از یک سال می تواند یک قطعه موسیقی زیبا را با پیانو بنوازد؟
آیا یک مبتدی بعد از یک سال تمرین می تواند در فوتبال دریبل بزند؟
آیا یک مبتدی می تواند پس از یک سال تمرین نقاشی های طبیعت گرا بسازد؟
من فکر می کنم اینطور است، اگر او انگیزه داشته باشد Scratch game که زمان و انرژی زیادی را روی آن سرمایه گذاری کند.
هیچ تفاوتی در Scratch وجود ندارد. به منظور مقابله با یک پروژه پیچیده