loading...

برنامه نویسی جاوا اسکریپت

بازدید : 3
چهارشنبه 29 فروردين 1403 زمان : 21:43

روندها و تحولات آینده در هوش هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان مصنوعی برای یادگیری زبان

آینده هوش مصنوعی برای یادگیری زبان هیجان انگیز است. فناوری‌ها سریع‌تر از همیشه پیشرفت می‌کنند، بنابراین خود را برای سواری آماده کنید!

ادغام فناوری های نوظهور مانند واقعیت مجازی هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان و واقعیت افزوده، آموزش زبان را متحول خواهد کرد.

پیش بینی تکامل هوش مصنوعی در یادگیری زبان

پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که پلتفرم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی حتی شخصی‌تر می‌شوند و محتوا را در زمان واقعی برای مطابقت با سبک‌ها و ترجیحات یادگیری فردی تطبیق می‌دهند.

علاوه بر این، ادغام هوش مصنوعی و پردازش هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان زبان طبیعی (NLP) ترجمه زبان را اصلاح می‌کند و امکان تفاسیر دقیق‌تر و ظریف‌تر را در زبان‌های مختلف فراهم می‌کند - و از موقعیت‌هایی مانند این اجتناب می‌کند.

ادغام فناوری های نوظهور

ادغام فناوری های نوظهور مانند واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR) آموزش زبان را متحول خواهد کرد. VR و AR محیط های زبانی همهجانبه ای ایجاد می کنند و تجربیات شبیه سازی شده در دنیای واقعی را برای زبان آموزان ارائه می دهند.

زبان آموزان می توانند در سناریوهای مجازی شرکت کنند که مکالمات معتبر هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان ، تجربیات فرهنگی و سفر را شبیه سازی می کند، درک زبان و درک فرهنگی را به روش های بی سابقه ای افزایش می دهد.

تأثیر بالقوه بر استانداردهای جهانی آموزش زبان

انتظار می رود که تکامل هوش مصنوعی در یادگیری زبان تأثیر هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان عمیقی بر استانداردهای جهانی آموزش زبان داشته باشد. این پیشرفت‌ها ممکن است منجر به ارزیابی‌های قابل دسترس‌تر و استاندارد شده مهارت زبان، استفاده از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای ارزیابی جامع مهارت‌های زبانی شود.

علاوه بر این، نقش هوش مصنوعی در دموکراتیک کردن دسترسی به منابع یادگیری زبان می‌تواند به یک چشم‌انداز جامع‌تر و متنوع‌تر آموزش زبان جهانی کمک کند.

مشکلات هوش مصنوعی و یادگیری زبان

در حالی که هوش مصنوعی یک ابزار فوق‌العاده ارزشمند برای فراگیری زبان است - و مانند هر فناوری پیشگامانه - برخی نگرانی‌های اخلاقی و دیگر نگرانی‌ها را ایجاد می‌کند.

اتکا به سیستم های هوش مصنوعی برای یادگیری زبان هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان می تواند مشکلات وابستگی ایجاد کند.

اتکای بیش از حد و از دست دادن تعامل انسانی

وابستگی بیش از حد به پلتفرم های یادگیری زبان مبتنی بر هوش مصنوعی ممکن است اهمیت تعامل انسانی را کاهش دهد. این می تواند منجر به کاهش تعاملات اجتماعی در تمرین زبان شود و هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان بر مهارت های مکالمه و درک فرهنگی تأثیر بگذارد.

سوگیری در بازنمایی های زبانی و فرهنگی

سیستم‌های هوش مصنوعی ممکن است به‌طور ناخواسته آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان سوگیری‌های موجود در داده‌های آموزشی را تداوم بخشند که منجر به نمایش‌های ناهموار زبان‌ها یا فرهنگ‌ها می‌شود. این می تواند منجر به محتوای نادرست یا غیر حساس از نظر فرهنگی، تقویت کلیشه ها یا تصورات غلط شود.

نگرانی های حفظ حریم خصوصی و امنیت داده ها

پلتفرم های یادگیری زبان مبتنی بر هوش مصنوعی، حجم زیادی هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان از داده های کاربر را جمع آوری می کنند. اطمینان از حفاظت از اطلاعات حساس و حفاظت از حریم خصوصی کاربر در برابر نقض احتمالی یا سوء استفاده، یک نگرانی حیاتی است.

جابجایی روش های سنتی تدریس

تاکید بیش از حد بر پلتفرم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی ممکن است منجر به جابجایی روش‌های آموزشی سنتی یا مربیان شود و به طور بالقوه رویکردهای آموزشی متنوع و تجربیات یادگیری فردی را محدود کند.

وابستگی به فناوری و مسائل فنی

اتکا به سیستم های هوش مصنوعی برای یادگیری زبان هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان می تواند مشکلات وابستگی ایجاد کند. اشکالات فنی، خرابی سیستم یا عدم دسترسی به فناوری می تواند تجارب یادگیری را مختل کند، به ویژه برای یادگیرندگان در مناطق محروم یا با منابع محدود.

نابرابری در دسترسی و مقرون به صرفه بودن

در حالی که ابزارهای یادگیری زبان مبتنی بر هوش مصنوعی پتانسیل بسیار زیادی را ارائه می دهند، تفاوت در دسترسی به فناوری و منابع با کیفیت بالا ممکن است نابرابری های آموزشی را تشدید کند و شکاف دیجیتالی را بین زبان آموزان ایجاد کند.

روز قیامت

شوخی می کنم.

استفاده هوشمندانه و با عقل سلیم، قدرت هوش مصنوعی برای یادگیری زبان غیرقابل انکار است.

هوش مصنوعی احتمالاً آینده آموزش زبان را در مقیاس هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان جهانی تغییر خواهد داد. همانطور که به تکامل و درهم تنیدگی با روش‌های یادگیری زبان ادامه می‌دهد، چشم‌انداز کسب زبان کارآمد، همه‌جانبه و در دسترس جهانی، ناگزیر به گسترش می‌شود و دنیایی بهم پیوسته‌تر و متنوع‌تر از نظر زبانی را تقویت می‌کند.

برای مقالات و به روز رسانی های جالب تر در مو Artificial intelligence in plain language for children رد استفاده از هوش مصنوعی در برلیتز، وبلاگ انگلیسی ما را دنبال کنید!

بازدید : 5
سه شنبه 28 فروردين 1403 زمان : 23:31

به طور خودکار متن را به صورت آوایی به گفتار هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان ترجمه می کند (ترتیب واج ها برای تشکیل یک آدرس). از آنجایی که این سیستم دارای دایره لغات بی نهایت است، می تواند هر کلمه ای را تلفظ کند. با توجه به آموزش و یادگیری زبان انگلیسی، Text-to-Speech (TTS) ممکن است متن تولید شده توسط رایانه را به تلفظ (صوتی) تبدیل کند، که در آن تلفظ می تواند برای سرعت و آهنگ تغییر داده شود و فرمت صوتی خروجی می تواند به عنوان یک فایل صوتی ضبط شود. فناوری TTS ممکن است مواد یادگیری انگلیسی را تقویت کند و فرآیند آموزش و یادگیری را به ویژه در آزمایشگاه انگلیسی سرعت بخشد (Yudhistiro، 2016). English ABLE English ABLE که مخفف "محیط یادگیری مبتنی بر ارزیابی برای زبان انگلیسی" است، محیطی است که دانش آموزان می توانند گرامر را از طریق ارزیابی مطالعه کنند. Zapata-Rivera این روش را علاوه بر روشهای دیگر (2007) در نظر گرفت. در محیط‌های یادگیری مبتنی هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان بر ارزشیابی که به عنوان ABLE نیز شناخته می‌شوند، اطلاعات به‌دست‌آمده از ارزیابی‌های مختلف برای آموزش مستقیم استفاده می‌شود (به عنوان مثال، شکل‌دهنده و جمع‌آوری). "English ABLE" به یک محیط آموزشی اشاره دارد که بر روی تست هایی طراحی شده است که به زبان آموزان انگلیسی (ELLs) در یادگیری دستور زبان انگلیسی طراحی شده است. English ABLE از یک کتابخانه شغلی TOEFL CBT برای ایجاد تکالیف ارتقا یافته جدید برای مهارت های جزء ELL استفاده می کند. علاوه بر این، بسته های یادگیرنده را می توان در یک محیط یادگیری تطبیقی و داربستی یافت. این بسته ها برای کمک به دانش آموزان در دستیابی به ایده های مختلف گرامری انگلیسی طراحی شده اند. Orai کاندیدای ایده آل برای سخنرانی هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان عمومی، Orai است. ممکن است هم به عنوان یک معلم و هم به عنوان یک سیستم پشتیبانی برای معلمان عمل کند. ارزیابی های عالی به Orai داده می شود که استفاده از آن نیز سرگرم کننده است. استفاده از Orai ساده است. توانایی های سخنوری شما ممکن است به سرعت و به طور مستقل بهبود یابد. استعداد اورایی در آموزش و مطالعه زبان انگلیسی توانایی او در شمارش تعداد کلماتی که استفاده می کنیم و تعداد پرکننده هایی است که هنگام برقراری ارتباط استفاده می کنیم. هنگام استفاده از Orai در کلاس، معلمان می توانند آن را با سایر موضوعات انگلیسی زبان، مانند توصیف افراد، ترکیب کنند. سپس آنها می توانند قبل از انتخاب تصادفی دانش آموزان برای تمرین بلافاصله صحبت کردن، حدود 15 دقیقه به دانش آموزان اجازه دهند هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان تا از Orai استفاده کنند. درس ها، تمرین، پیشرفت و ضبط تنها تعدادی از عناصری هستند که Orai برای کمک به دانش آموزان برای بهبود توانایی های گفتاری خود ارائه می دهد. شما می توانید اغلب عوامل اولیه را برای بهبود مطالعه کنید

25 مجله زبان و ادبیات کانادا این توانایی های گفتاری را مطالعه می کند زیرا اطلاعات جالبی دارند. کسانی که مایل به تمرین صحبت کردن هستند می توانند با استفاده از اطلاعات ارائه شده در بخش "درس ها" یاد بگیرند و این کار را انجام دهند. قبل از اینکه بتوانید موضوع درس زیر را مطالعه کنید، باید سه مرحله اول آن محتوا را به پایان برسانید. برنامه‌ای به نام Orai برای کمک به دانش‌آموزان در بهتر شدن انگلیسی زبان ایجاد شد (Suryani et al., 2019). هوش مصنوعی دیگر، دستیار یادگیری زبان انگلیسی (ELSA) است. دستیار یادگیری زبان انگلیسی (ELSA) در سال 2015 توسط Vu Van ایجاد شد و دفتر مرکزی آن در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا، در ایالات متحده است. این اپلیکیشن از هوش مصنوعی (AI) و تشخیص گفتار برای بهبود تلفظ انگلیسی استفاده می کند. ELSA (English Learning Speech Assistant) (English Learning Speech Assistant) Speak برنامه ای برای یادگیری زبان انگلیسی است که از تشخیص گفتار و هوش هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان مصنوعی استفاده می کند. این فناوری یک فرآیند یادگیری دو طرفه را امکان پذیر می کند و به کاربران امکان می دهد عبارات یا جملات خاصی را بیان کنند، پس از آن سیستم آنها را تجزیه و تحلیل کرده و ورودی های اصلاح شده را ارائه می دهد. به منظور شناسایی گویندگان غیر بومی از اکثر الگوریتم‌های تشخیص گفتار دیگر، چارچوب ELSA با استفاده از نمونه‌های صوتی افرادی که انگلیسی آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان صحبت می‌کنند با لهجه‌های مختلف آموزش هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان داده می‌شود. برای سنجش هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان میزان مهارت کاربران، آزمونی برای آنها انجام می شود. اکثر سخنرانان بومی رتبه بندی ELSA 95 یا بالاتر دارند که از صفر تا صد متغیر است. ELSA می‌تواند مسیر یادگیری کاربر را با استفاده از یافته‌ها برای شناسایی صداهای قانع‌کننده‌ای که نیاز به تنظیم بیشتر دارند، سفارشی کند. بر اساس سطح مهارت فعلی کاربر، ELSA دوره‌هایی را توصیه می‌کند که در مرحله بعد باید بگذرانند. با توجه به آموزش زبان انگلیسی و روند یادگیری آن، اپلیکیشن ELSA (English Learning Speech Assistant) (English Learning Speech Assistant) Speak اپلیکیشنی برای یادگیری زبان انگلیسی است که از هوش مصنوعی و تشخیص صدا برای کمک به دانش آموزان برای تسلط بیشتر به زبان انگلیسی صحبت می کند. . این فناوری امکان یک فرآیند یادگیری دو طرفه را فراهم می کند. به عنوان مثال، کاربران ممکن است هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان بشنوند که چگونه کلمات یا عبارات خاص انگلیسی گفته می شود، پس از آن الگوریتم تجزیه و تحلیل و اصلاحات گرامری یا ساختاری را انجام می دهد (Eka، 2020). چت بات جدیدترین فناوری ایجاد شده برای ارتباط خودکار هم با افرادArtificial intelligence in plain language for children و هم با رایانه ها، ربات های چت، یکی از سیستم های مکالمه هوشمند مصنوعی هستند (Nghi et al., 2019). تحقیقات قبلی نشان داده است

بازدید : 5
سه شنبه 28 فروردين 1403 زمان : 19:26

انسان و ماشین: مسابقه ای ساخته شده در بهشت بهره وری هوش مصنوعی حل تکالیف . گونه های ما بدون اسب های کار مکانیزه ما نمی توانستند خیلی دور شوند. از چرخی که کشاورزی را متحول کرد تا پیچی که پروژه‌های ساختمانی پیچیده‌تر را در کنار هم نگه می‌داشت تا خطوط مونتاژ امروزی با قابلیت ربات، ماشین‌ها زندگی را آنطور که ما می‌دانیم ممکن کرده‌اند. و با این حال، علیرغم کاربردهای به ظاهر بی پایان آنها، انسان ها مدت هاست از ماشین ها می ترسند - به طور خاص، این احتمال که ماشین ها ممکن است روزی به هوش انسانی دست یابند و خود به خود به آن حمله کنند.

با کارشناسان ارشد مک کینزی در زمینه هوش مصنوعی آش هوش مصنوعی حل تکالیف نا شوید و مستقیماً با آنها در ارتباط باشید

سون بلومبرگ یک شریک ارشد در دفتر مک کینزی در دوسلدورف است. مایکل چوی یک شریک در موسسه جهانی مک کینزی است و در دفتر منطقه خلیج، جایی که لارینا یی شریک ارشد است، مستقر است. کیا جوانمردیان یک شریک ارشد در دفتر شیکاگو است، جایی که الکس سینگلا، رهبر جهانی QuantumBlack، هوش مصنوعی حل تکالیف AI by McKinsey، نیز یک شریک ارشد است. کیت اسماژه و الکس سوخاروفسکی از شرکای ارشد دفتر لندن هستند.

ما تلاش می کنیم تا افراد دارای معلولیت دسترسی برابر به وب سایت خود را فراهم کنیم. اگر مایل به اطلاعات در مورد این محتوا هستید، خوشحال خواهیم شد که با شما همکاری کنیم. لطفاً به ما ایمیل بزنید: McKinsey_Website_Accessibility@mckinsey.com

اما ما تمایل داریم که امکان ماشین‌های حساس را با شیفتگی و همچنین هوش مصنوعی حل تکالیف ترس ببینیم. این کنجکاوی به تبدیل داستان های علمی تخیلی به علم واقعی کمک کرده است. نظریه پردازان قرن بیستم، مانند دانشمند کامپیوتر و ریاضیدان آلن تورینگ، آینده ای را متصور بودند که در آن ماشین ها می توانند عملکردها را سریعتر از انسان ها انجام دهند. کار تورینگ و دیگران به زودی این را به واقعیت تبدیل کرد. ماشین حساب های شخصی در دهه 1970 به طور گسترده ای در دسترس قرار گرفت و تا سال 2016، سرشماری ایالات متحده نشان داد که 89 درصد ا هوش مصنوعی حل تکالیف ز خانواده های آمریکایی کامپیوتر داشتند. ماشین‌ها، ماشین‌های هوشمند، اکنون فقط بخشی عادی از زندگی و فرهنگ ما هستند.

این ماشین‌های هوشمند نیز سریع‌تر و پیچیده‌تر می‌شوند. برخی از رایانه‌ها اکنون از آستانه مقیاس اگزا گذر کرده‌اند، به این معنی که می‌توانند در یک ثانیه به اندازه‌ای که یک فرد در 31688765000 سال محاسبات انجام دهد. و فراتر از محاسبات، که ماشین‌ها مدت‌هاست سریع‌تر از ما بوده‌اند، رایانه‌ها و سایر دستگاه‌ها اکنو هوش مصنوعی حل تکالیف ن مهارت‌ها و ادراک‌هایی را کسب می‌کنند که زمانی منحصر به انسان‌ها و چند گونه دیگر بود.

اشتراک گذاری

نوار کناری

درباره QuantumBlack، AI توسط McKinsey

هوش مصنوعی توانایی یک ماشین برای انجام کارکردهای هوش مصنوعی حل تکالیف شناختی است که ما با ذهن انسان مرتبط می کنیم، مانند ادراک، استدلال، یادگیری، تعامل با محیط، حل مسئله و حتی انجام خلاقیت. احتمالاً با هوش مصنوعی تعامل داشته‌اید، حتی اگر متوجه آن نباشید—دستیارهای صوتی مانند سیری و الکسا بر پایه فناوری هوش مصنوعی پایه‌گذاری شده‌اند، همچنین برخی از چت‌ربات‌های خدمات مشتری که برای کمک به شما در مسیریابی وب‌سایت‌ها ظاهر می‌شوند.

هوش مصنوعی کاربردی - به سادگی، هوش مصنوعی آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان برای مشکلات دنیای واقعی اعمال می شود - پیامدهای جدی برای دنیای تجارت دارد. با استف هوش مصنوعی حل تکالیف اده از هوش مصنوعی، شرکت ها این پتانسیل را دارند که تجارت را کارآمدتر و سودآورتر کنند. اما در نهایت، ارزش هوش مصنوعی در خود سیستم ها نیست. در عوض، نحوه استفاده شرکت‌ها از این سیستم‌ها برای کمک به انسان‌ها – و توانایی آن‌ها برای توضیح دادن به سهامداران و عموم مردم است که این سیستم‌ها چه می‌کنند – به نحوی که اعتماد و اطمینان ایجاد می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد هوش مصنوعی، تاریخچه آن ر هوش مصنوعی حل تکالیف ، آینده آن و نحوه استفاده از آن در تجارت، به ادامه مطلب مراجعه کنید.

درباره QuantumBlack، AI by McKinsey بیشتر بیاموزید.

پیچ و خم دایره ای و سفید پر از نیم دایره های سفید.

معرفی توضیح دهندگان مک کینزی: پاسخ مستقیم به سوالات پیچیده

سریال را کاوش کنید

یادگیری ماشینی چیست؟

یادگیری ماشینی شکلی از هوش مصنوعی است که می‌تواند با طیف وسیعی از ورودی‌ها، از جمله مجموعه‌های بزرگی از داده‌های تاریخی، داده‌های سنتز شده یا ورودی‌های انسانی سازگار شود. (برخی از الگوریتم‌های یادگیری ماشینی در آموزش خود برای تشخیص الگوها تخصص دارند؛ این یادگیری عمیق نامیده می‌شود. به شکل 1 مراجعه کنید.) این الگوریتم‌ها می‌توانند الگوها را شناسایی کنند و یاد بگیرند که چگونه با پردازش داده‌ها، به جای هوش مصنوعی حل تکالیف دریافت دستورالعمل برنامه‌نویسی صریح، پیش‌بینی‌ها و توصیه‌هایی انجام دهند. برخی از الگوریتم‌ها نیز می‌توانند در پاسخ به داده‌ها و تجربیات جدید برای بهبود در طول زمان سازگار شوند.

نمایش 1

هوش مصنوعی توانایی ماشین برای انجام برخی از عملکرد هوش مصنوعی حل تکالیف های شناختی است که معمولاً با ذهن انسان مرتبط می‌شویم.

ما تلاش می کنیم تا افراد دارای معلولیت دسترسی برابر به وب سایت خود را فراهم کنیم. اگر مایل به اطلاعات در مورد این محتوا هستید، خوشحال خواهیم شد که با شما همکاری کنیم. لطفاً به ما ایمیل بزنید: McKinsey_Website_Accessibility@mckinsey.com

حجم و پیچیدگی داده‌هایی که اکنون تولید می‌شوند، Artificial intelligence to solve homework برای انسان‌ها بسیار زیاد است که نمی‌توانند به طور کارآمد پردازش و استفاده کنند، پتانسیل یادگیری ماشین و همچنین n را افزایش داده است.

بازدید : 4
سه شنبه 28 فروردين 1403 زمان : 17:56

آمد برای قتل دیوید، تدی و جو به شهر تفریحی هوش مصنوعی حل تکالیف منحط روژ سیتی می‌روند، جایی که «دکتر دانش»، یک موتور پاسخ هولوگرافیک، آنها را به بالای مرکز راکفلر در ویرانه‌های سیل‌زده شهر نیویورک هدایت می‌کند و همچنین اطلاعات افسانه‌ای ارائه می‌کند. که دیوید به این معنا تعبیر می کند که یک پری آبی می تواند به او کمک کند.

در بالای خرابه های نیویورک، دیوید با پروفسور هوش مصنوعی حل تکالیف هابی، خالق خود ملاقات می کند، که به او می گوید که ملاقات آنها توانایی دیوید در عشق و علاقه را نشان می دهد. دیوید کپی های زیادی از خود، از جمله انواع زنانه به نام "دارلین" را در جعبه و آماده برای حمل پیدا می کند. دیوید که از حس فردیت از دست رفته خود ناامید شده است، با سقوط از یک آسمان خراش به داخل اقیانوس اقدام به خودکشی می کند. در حالی که در زیر آب است، دیوید قبل از اینکه جو او را در یک هواپیمای آبی خاکی نجات دهد، متوجه شکلی شبیه پری آبی می شود. قبل از اینکه دیوید بتواند توضیح دهد، مقامات جو را از طریق آهنربای الکتریکی دستگیر می کنند. دیوید و تدی کنترل هواپیما را هوش مصنوعی حل تکالیف به دست می گیرند تا پری آبی را ببینند، که معلوم شد مجسمه ای از جاذبه ای در جزیره کونی است. این دو با سقوط چرخ شگفت انگیز روی وسیله نقلیه آنها به دام می افتند. دیوید با اعتقاد به واقعی بودن پری آبی، بارها از مجسمه می خواهد که او را به یک پسر واقعی تبدیل کند تا زمانی که منبع انرژی او تمام شود.

دو هزار سال بعد، بشریت منقرض شده و منهتن اکنون زیر یخ های یخبندان مدفون شده است. Mecha به شکل پیشرفته ای تکامل یافته است و گروهی به نام متخصصان که به بشریت علاقه دارند، دیوید و تدی را پیدا کرده و احیا می کنند. آنها خانه خانواده سوئینتون را از خاطرات دیوید بازسازی می کنند، قبل از هوش مصنوعی حل تکالیف اینکه توضیح دهند، از طریق یک نسخه تعاملی از پری آبی، که او احتمالاً نمی تواند انسان باشد. با این حال، آنها مونیکا را از طریق مواد ژنتیکی از تار مویی که تدی نگه داشته بود، بازسازی می کنند. این نسخه از مونیکا تنها یک روز می‌تواند زنده بماند و به دلیل زیرروال محافظت از کپی، نمی‌توان دوباره آن را احیا کرد. دیوید شادترین روز خود را با مونیکا س هوش مصنوعی حل تکالیف پری می کند و هنگام غروب که به خواب می رود، مونیکا به دیوید می گوید که همیشه او را دوست داشته است: "لحظه ابدی که او منتظرش بود" همانطور که راوی توصیف می کند. دیوید نیز به خواب می رود و به جایی می رود که «رویاها در آنجا متولد می شوند».

قالب

هیلی جوئل اوسمنت در نقش دیوید. Osment اولین و تنها انتخاب اسپیلبرگ برای این نقش بود. اوسمنت برای به تصویر کشیدن این شخصیت از پلک زدن چشمانش پرهیز کرد و خود را با هوش مصنوعی حل تکالیف حالت خوب "برنامه ریزی" کرد.[8]

فرانسیس اوکانر در نقش مونیکا سوینتون

سم روباردز در نقش هنری سوئینتون

کوبریک در اواخر دهه 1970 توسعه خود را با اقتباسی از "Super-Toys Last All Summer Long" آغاز کرد و نویسنده داستان، برایان آلدیس را برای نوشتن یک فیلم سینمایی استخدام کرد. در سال 1985، کوبریک از استیون اسپیلبرگ خواست تا فیلم را کارگردانی کند و کوبریک تهیه کننده آن بود. برادران وارنر موافقت کرد تا A.I. و وظایف توزیع را پوشش دهد.[12] این فیلم در جهنم توسعه کار کرد و آلدیس توسط کوبریک به دلیل اختلافات خلاقانه در سال 1989 اخراج شد.[13] باب شاو برای مدت کوتاهی به عنوان نویسنده خدمت کرد و پس از شش هفته به دلیل برنامه کاری سخت کوبریک ترک کرد و ایان واتسون به عنوان نویسنده جدید در مارس 1990 استخدام شد. آلدیس بعداً اظهار داشت: هوش مصنوعی حل تکالیف "حرامزاده نه تنها من را اخراج کرد، بلکه دشمن من [واتسون] را نیز استخدام کرد. ] بجای." کوبریک ماجراهای پینوکیو آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان را برای الهام گرفتن به واتسون داد و A.I. "نسخه ربات پیکارسک از پینوکیو".[12][14][15]

سه هفته بعد، واتسون اولین درمان داستانی خود را به کوبریک داد و کار خود را بر روی A.I به پایان رساند. در اردیبهشت 91 با پرداختی دیگر در 90 صفحه. ژیگولو جو در ابتدا به عنوان یک G.I تصور شد. مکا، اما واتسون پیشنهاد داد که او را به یک فاحشه مرد تغییر دهند. کوبریک به شوخی گفت: «حدس می‌زنم بازار بچه‌ها را از دست دادیم.» [12] در همین حال، کوبریک A.I را کنار گذاشت. برای کار بر روی یک اقتباس سینمایی از Wartime Lies، احساس می‌کردم که انیمیشن رایانه‌ای به اندازه کافی برای خلق شخصیت دیوید پیشرفت نکرده است. پس از انتشار پارک ژوراسیک اسپیلبرگ با تصاویر خلاقانه کامپیوتری اش، در نوامبر 1993 اعلام شد که تولید A.I. در سال 1994 آغاز Artificial intelligence to solve homework خواهد شد.[16] دنیس مورن و ند گورمن، که در پارک ژوراسیک کار می‌کردند،

بازدید : 4
سه شنبه 28 فروردين 1403 زمان : 14:59

هوش مصنوعی چیست؟

هوش مصنوعی مدرن سیستمی است که قاد هوش مصنوعی حل تکالیف ر است محیط خود را درک کند و اقداماتی را برای به حداکثر رساندن شانس دستیابی موفقیت‌آمیز به اهداف خود انجام دهد و همچنین داده‌ها را به گونه‌ای تفسیر و تجزیه و تحلیل کند که در حین پیش‌روی آن را یاد بگیرد و تطبیق دهد.

راه حل های هوش مصنوعی را کاوش کنید

بررسی اجمالی هوش مصنوعی

تعریف اولیه هوش مصنوعی (AI) توسط یکی ا هوش مصنوعی حل تکالیف ز بنیانگذاران آن، ماروین مینسکی آمده است، که آن را به عنوان "علم ساخت ماشین ها کارهایی انجام می دهد که اگر توسط مردان انجام شود به هوش نیاز دارد." در حالی که هسته اصلی این تعریف امروز صادق است، دانشمندان کامپیوتر مدرن کمی فراتر رفته و هوش مصنوعی را به عنوان سیستمی تعریف می کنند که قادر است محیط خود را درک کند و اقداماتی را برای به حداکثر رساندن شانس دستیابی موفقیت آمیز به اهداف خود انجام دهد - و علاوه بر این، توانایی آن سیستم در داده ها را به گ هوش مصنوعی حل تکالیف ونه ای تفسیر و تجزیه و تحلیل می کند که یاد می گیرد و هر چه پیش می رود تطبیق می یابد.

تاریخچه هوش مصنوعی

از اسطوره یونانی پیگمالیون تا داستان ویکتوریایی فرانکنشتاین، انسان‌ها مدت‌ها مجذوب ایده خلق موجودی ساخته‌شده توسط انسان بوده‌اند که می‌تواند مانند یک شخص فکر و عمل کند. با ظهور رایانه ها، ما متوجه شدیم که چشم انداز هوش مصنوعی نه به شکل موجودیت های مستقل و مستقل - بلکه به عنوان مجم هوش مصنوعی حل تکالیف وعه ای از ابزارها و فناوری های متصل که می تواند نیازهای انسان را تقویت کرده و با آنها سازگار کند، ظاهر می شود.

اصطلاح هوش مصنوعی در سال 1956 در یک کن هوش مصنوعی حل تکالیف فرانس علمی در دانشگاه دارتموث در هانوفر نیوهمپشایر ابداع شد. از آن زمان، هوش مصنوعی و مدیریت داده به شکلی بسیار وابسته به یکدیگر توسعه یافته اند. برای انجام تحلیل‌های قوی و معنادار، هوش مصنوعی به داده‌های بزرگ زیادی نیاز دارد. برای اینکه بسیاری از داده ها به صورت دیجیتالی پردازش شوند، سیستم به هوش مصنوعی نیاز دارد. به این ترتیب، تاریخچه هوش مصنوعی در کنار افزایش قدرت محاسباتی و فناوری های پایگاه داده توسعه یافته است.

امروزه، سیستم‌های تجاری که زمانی تنها می‌توانستند هوش مصنوعی حل تکالیف چند گیگابایت داده را مدیریت کنند، اکنون می‌توانند ترابایت‌ها را مدیریت کنند و می‌توانند از هوش مصنوعی برای پردازش نتایج و بینش‌ها در زمان واقعی استفاده کنند. و بر خلاف یک ساخته دست بشر که به دهکده سرازیر می شود، فناوری های هوش مصنوعی چابک و پاسخگو هستند – طراحی شده برای بهبود و تقویت شرکای انسانی خود، نه جایگزینی آنها.

انواع هوش مصنوعی

هوش مصنوعی یکی از سریع ترین حوزه های توسع هوش مصنوعی حل تکالیف ه فناوری است. با این حال، امروزه حتی پیچیده‌ترین مدل‌های هوش مصنوعی تنها از «هوش مصنوعی باریک» استفاده می‌کنند که ابتدایی‌ترین نوع از سه نوع هوش مصنوعی است. دو مورد دیگر هنوز هم مواد علمی تخیلی هستند و در حال حاضر به هیچ وجه از آنها استفاده عملی نمی شود. با این حال، با سرعتی که علم کامپیوتر در 50 سال گذشته پیشرفت کرده است، دشوار است که بگوییم آینده هوش مصنوعی ما را به کجا خواهد برد.

سه نوع اصلی هوش مصنوعی

هوش باریک مصنوعی (ANI)

ANI نوعی هوش مصنوعی است که امروزه وجود هوش مصنوعی حل تکالیف دارد و به عنوان هوش مصنوعی ضعیف نیز شناخته می شود. در حالی که وظایفی که هوش مصنوعی باریک می تواند انجام دهد ممکن است توسط الگوریتم ها و شبکه های عصبی بسیار پیچیده هدایت شوند، با این حال آنها منحصر به فرد و هدف گرا هستند. تشخیص چهره، جستجوهای اینترنتی و خودروهای خودران همگی نمونه هایی از هوش مصنوعی باریک هستند. به عنوان ضعیف طبقه بندی می شود نه به این دلیل که وسعت و قدرت ندارد، بلکه به این دلیل که هنوز تا داشتن اجزای انسانی که ما به هوش واقعی نسبت می دهیم فاصله زیادی دارد. فیلسوف جان سرل، هوش مصنوعی محدود را اینگونه تعریف می‌کند: «برای آزمایش فرضیه‌ای درباره ذهن‌ها مفید است، اما در واقع ذهن نیست».

هوش عمومی مصنوعی (AGI)

AGI باید بتواند هر کار فکری را که یک انسان آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان می تواند با موفقیت انجام دهد. مانند سیستم‌های باریک هوش مصنوعی، سیستم‌های AGI می‌توانند از تجربه بیاموزند و می‌توانند الگوها را شناسایی و پیش‌بینی کنند – اما آن‌ها این ظرفیت را دارند که یک قدم جلوتر بروند. AGI می‌تواند آن دانش را در طیف وسیعی از وظایف و موقعیت‌هایی که توسط داده‌های قبلاً به‌دست‌آمده یا الگوریتم‌های موجود پرداخته نمی‌شوند، تعمیم دهد.

ابرکامپیوتر سامیت یکی از معدود ابررایانه‌های این چنینی در جهان است که AGI را نشان می‌دهد. این می تواند 200 کوادریلیون محاسبات را در یک ثانیه انجام دهد که انجام آن یک میلیارد سال طول می کشد. برای اینکه مدل‌های AGI به طور معنی‌داری امکان‌پذیر باشند، لزوماً به آنقدر توان نیاز ندارند، اما به ظرفیت‌های محاسباتی نیاز دارند که در حال حاضر فقط در سطوح ابررایانه وجود دارد.

ابر هوش مصنوعی (ASI)

سیستم های ASI از نظر تئوری کاملاً خودآگاه هستند. آنها فراتر از تقلید یا درک رفتار انسان، آن را در سطحی اساسی درک می کنند.

با داشتن این ویژگی های انسانی - و با قدرت پردازش و تحلیلی که بسیار فراتر از قدرت ماست - ASI می تواند آینده ای علمی-تخیلی دیستوپیایی را ارائه دهد که در آن انسان ها به طور فزاینده ای منسوخ می شوند.

بعید است که کسی که امروز زندگی می کند چنین دنیایی را ببیند، اما با توجه به آنچه گفته شد، هوش مصنوعی با چنان سرعتی در حال پیشرفت است که در نظر گرفتن دستورالعمل های اخلاقی و نظارت در انتظار هوش مصنوعی که می تواند تقریباً از هر نظر قابل اندازه گیری از ما پیشی بگیرد، مهم است. . همانطور که استیون هاوکینگ توصیه می کند، "به دلیل پتانسیل بالای هوش مصنوعی، مهم است که در مورد چگونگی به Artificial intelligence to solve homework ره مندی از مزایای آن تحقیق کنید.

بازدید : 7
سه شنبه 28 فروردين 1403 زمان : 9:29

انسان و ماشین: مسابقه ای ساخته شده در بهشت بهره وری هوش مصنوعی حل تکالیف . گونه های ما بدون اسب های کار مکانیزه ما نمی توانستند خیلی دور شوند. از چرخی که کشاورزی را متحول کرد تا پیچی که پروژه‌های ساختمانی پیچیده‌تر را در کنار هم نگه می‌داشت تا خطوط مونتاژ امروزی با قابلیت ربات، ماشین‌ها زندگی را آنطور که ما می‌دانیم ممکن کرده‌اند. و با این حال، علیرغم کاربردهای به ظاهر بی پایان آنها، انسان ها مدت هاست از ماشین ها می ترسند - به طور خاص، این احتمال که ماشین ها ممکن است روزی به هوش انسانی دست یابند و خود به خود به آن حمله کنند.

با کارشناسان ارشد مک کینزی در زمینه هوش مصنوعی آش هوش مصنوعی حل تکالیف نا شوید و مستقیماً با آنها در ارتباط باشید

سون بلومبرگ یک شریک ارشد در دفتر مک کینزی در دوسلدورف است. مایکل چوی یک شریک در موسسه جهانی مک کینزی است و در دفتر منطقه خلیج، جایی که لارینا یی شریک ارشد است، مستقر است. کیا جوانمردیان یک شریک ارشد در دفتر شیکاگو است، جایی که الکس سینگلا، رهبر جهانی QuantumBlack، هوش مصنوعی حل تکالیف AI by McKinsey، نیز یک شریک ارشد است. کیت اسماژه و الکس سوخاروفسکی از شرکای ارشد دفتر لندن هستند.

ما تلاش می کنیم تا افراد دارای معلولیت دسترسی برابر به وب سایت خود را فراهم کنیم. اگر مایل به اطلاعات در مورد این محتوا هستید، خوشحال خواهیم شد که با شما همکاری کنیم. لطفاً به ما ایمیل بزنید: McKinsey_Website_Accessibility@mckinsey.com

اما ما تمایل داریم که امکان ماشین‌های حساس را با شیفتگی و همچنین هوش مصنوعی حل تکالیف ترس ببینیم. این کنجکاوی به تبدیل داستان های علمی تخیلی به علم واقعی کمک کرده است. نظریه پردازان قرن بیستم، مانند دانشمند کامپیوتر و ریاضیدان آلن تورینگ، آینده ای را متصور بودند که در آن ماشین ها می توانند عملکردها را سریعتر از انسان ها انجام دهند. کار تورینگ و دیگران به زودی این را به واقعیت تبدیل کرد. ماشین حساب های شخصی در دهه 1970 به طور گسترده ای در دسترس قرار گرفت و تا سال 2016، سرشماری ایالات متحده نشان داد که 89 درصد ا هوش مصنوعی حل تکالیف ز خانواده های آمریکایی کامپیوتر داشتند. ماشین‌ها، ماشین‌های هوشمند، اکنون فقط بخشی عادی از زندگی و فرهنگ ما هستند.

این ماشین‌های هوشمند نیز سریع‌تر و پیچیده‌تر می‌شوند. برخی از رایانه‌ها اکنون از آستانه مقیاس اگزا گذر کرده‌اند، به این معنی که می‌توانند در یک ثانیه به اندازه‌ای که یک فرد در 31688765000 سال محاسبات انجام دهد. و فراتر از محاسبات، که ماشین‌ها مدت‌هاست سریع‌تر از ما بوده‌اند، رایانه‌ها و سایر دستگاه‌ها اکنو هوش مصنوعی حل تکالیف ن مهارت‌ها و ادراک‌هایی را کسب می‌کنند که زمانی منحصر به انسان‌ها و چند گونه دیگر بود.

اشتراک گذاری

نوار کناری

درباره QuantumBlack، AI توسط McKinsey

هوش مصنوعی توانایی یک ماشین برای انجام کارکردهای هوش مصنوعی حل تکالیف شناختی است که ما با ذهن انسان مرتبط می کنیم، مانند ادراک، استدلال، یادگیری، تعامل با محیط، حل مسئله و حتی انجام خلاقیت. احتمالاً با هوش مصنوعی تعامل داشته‌اید، حتی اگر متوجه آن نباشید—دستیارهای صوتی مانند سیری و الکسا بر پایه فناوری هوش مصنوعی پایه‌گذاری شده‌اند، همچنین برخی از چت‌ربات‌های خدمات مشتری که برای کمک به شما در مسیریابی وب‌سایت‌ها ظاهر می‌شوند.

هوش مصنوعی کاربردی - به سادگی، هوش مصنوعی آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان برای مشکلات دنیای واقعی اعمال می شود - پیامدهای جدی برای دنیای تجارت دارد. با استف هوش مصنوعی حل تکالیف اده از هوش مصنوعی، شرکت ها این پتانسیل را دارند که تجارت را کارآمدتر و سودآورتر کنند. اما در نهایت، ارزش هوش مصنوعی در خود سیستم ها نیست. در عوض، نحوه استفاده شرکت‌ها از این سیستم‌ها برای کمک به انسان‌ها – و توانایی آن‌ها برای توضیح دادن به سهامداران و عموم مردم است که این سیستم‌ها چه می‌کنند – به نحوی که اعتماد و اطمینان ایجاد می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد هوش مصنوعی، تاریخچه آن ر هوش مصنوعی حل تکالیف ، آینده آن و نحوه استفاده از آن در تجارت، به ادامه مطلب مراجعه کنید.

درباره QuantumBlack، AI by McKinsey بیشتر بیاموزید.

پیچ و خم دایره ای و سفید پر از نیم دایره های سفید.

معرفی توضیح دهندگان مک کینزی: پاسخ مستقیم به سوالات پیچیده

سریال را کاوش کنید

یادگیری ماشینی چیست؟

یادگیری ماشینی شکلی از هوش مصنوعی است که می‌تواند با طیف وسیعی از ورودی‌ها، از جمله مجموعه‌های بزرگی از داده‌های تاریخی، داده‌های سنتز شده یا ورودی‌های انسانی سازگار شود. (برخی از الگوریتم‌های یادگیری ماشینی در آموزش خود برای تشخیص الگوها تخصص دارند؛ این یادگیری عمیق نامیده می‌شود. به شکل 1 مراجعه کنید.) این الگوریتم‌ها می‌توانند الگوها را شناسایی کنند و یاد بگیرند که چگونه با پردازش داده‌ها، به جای هوش مصنوعی حل تکالیف دریافت دستورالعمل برنامه‌نویسی صریح، پیش‌بینی‌ها و توصیه‌هایی انجام دهند. برخی از الگوریتم‌ها نیز می‌توانند در پاسخ به داده‌ها و تجربیات جدید برای بهبود در طول زمان سازگار شوند.

نمایش 1

هوش مصنوعی توانایی ماشین برای انجام برخی از عملکرد هوش مصنوعی حل تکالیف های شناختی است که معمولاً با ذهن انسان مرتبط می‌شویم.

ما تلاش می کنیم تا افراد دارای معلولیت دسترسی برابر به وب سایت خود را فراهم کنیم. اگر مایل به اطلاعات در مورد این محتوا هستید، خوشحال خواهیم شد که با شما همکاری کنیم. لطفاً به ما ایمیل بزنید: McKinsey_Website_Accessibility@mckinsey.com

حجم و پیچیدگی داده‌هایی که اکنون تولید می‌شوند، Artificial intelligence to solve homework برای انسان‌ها بسیار زیاد است که نمی‌توانند به طور کارآمد پردازش و استفاده کنند، پتانسیل یادگیری ماشین و همچنین n را افزایش داده است.

بازدید : 6
شنبه 18 فروردين 1403 زمان : 20:15

AI (هوش مصنوعی) طوفان جهان را به خود اختصاص داده است سایت های هوش مصنوعی برای کودکان ، شیوه تعامل ما با فناوری را متحول کرده و به ما کمک می کند راه های جدیدی برای حل مشکلات کشف کنیم. اما دقیقاً هوش مصنوعی چیست و چگونه می توانیم بیشتر در مورد آن بیاموزیم؟ خوشبختانه، اکنون ابزارهای سرگرم‌کننده و جذاب هوش مصنوعی برای بچه‌ها وجود دارد که کاوش در دنیای هیجان‌انگیز هوش مصنوعی سایت های هوش مصنوعی برای کودکان را آسان‌تر از همیشه می‌کند.

مروری بر هوش مصنوعی

هوش مصنوعی برای کودکان استفاده از هوش مصنوعی (AI) برای ایجاد فرصت های یادگیری و تجربیات هیجان انگیز برای کودکان است. از فناوری هوش مصنوعی می توان برای کمک به یادگیری، حل مشکلات و سرگرمی کودکان استفاده کرد. هوش مصنوعی می تواند به بچه ها کمک کند تا مهارت های جدید را سایت های هوش مصنوعی برای کودکان بیاموزند، خلاقیت خود را کشف کنند، و مستقل تر شوند و در یادگیری خود مشارکت کنند. همچنین می‌توان از هوش مصنوعی برای ایجاد بازی‌های تعاملی و برنامه‌های آموزشی استفاده کرد تا به کودکان کمک کند دانش و درک بیشتری از دنیای اطراف خود کسب کنند. همچنین می‌توان از هوش مصنوعی برای ایجاد دستیارهای دیجیتالی استفاده کرد که می‌توانند به بچه‌ها در انجام کارهای روزانه‌شان کمک کنند و راهنمایی و پشتیبانی کنند. اطلاعات بیشتر در مورد هوش سایت های هوش مصنوعی برای کودکان مصنوعی برای کودکان را می توانید در اینجا مشاهده کنید.

مزایای هوش مصنوعی برای کودکان

هوش مصنوعی می تواند به یادگیری و رشد کودکان کمک کند سایت های هوش مصنوعی برای کودکان و در حوزه های مختلف مفید است. برخی از آنها برای راحتی شما ذکر شده است.

  1. بهبود آموزش

هوش مصنوعی می‌تواند آموزش‌های شخصی‌سازی‌شده را به کودکان ارائه دهد که به آنها امکان می‌دهد با سرعت خودشان یاد بگیرند. هوش مصنوعی همچنین می تواند بازخورد شخصی برای کمک به شناسایی و رفع شکاف های یادگیری ارائه دهد.

  1. بهبود ایمنی

هوش مصنوعی می‌تواند فعالیت‌های آنلاین کودکان را سایت های هوش مصنوعی برای کودکان زیر نظر داشته باشد و در صورت انجام رفتارهای پرخطر، به والدین هشدار دهد. همچنین می توان از آن برای شناسایی تهدیدات بالقوه در محیط های فیزیکی استفاده کرد.

  1. بهبود دسترسی

هوش مصنوعی می تواند به دسترسی بیشتر برخی منابع به کودکان دارای معلولیت کمک کند. برای مثال، هوش مصنوعی می‌تواند متنی را برای کودکان کم بینا با صدای بلند بخواند یا برای کودکان ناشنوا ترجمه زبان اشاره ارائه دهد.

  1. افزایش خلاقیت

هوش مصنوعی می تواند به کودکان کمک کند تا جنبه سایت های هوش مصنوعی برای کودکان های خلاقانه خود را کشف کنند. می تواند ابزارها و تجربیاتی خلاقانه برای کودکان فراهم کند که در غیر این صورت دور از دسترس آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان هستند. با پلتفرم های مختلف برنامه نویسی که برای کودکان طراحی شده است، کودکان فرصتی پیدا می کنند تا خلاقیت خود را با برنامه نویسی برای کودکان کشف کنند.

  1. بهبود سلامت روان

هوش مصنوعی می‌تواند با ارائه فعالیت‌ها و بازی‌های جذاب که متناسب با نیازهای فردی آنها است، به رشد مهارت‌های اجتماعی و عاطفی کودکان کمک کند. هوش مصنوعی همچنین می‌تواند برای سایت های هوش مصنوعی برای کودکان تشخیص زودهنگام علائم مربوط به سلامت روان و ارائه پشتیبانی برای کودکانی که به آن نیاز دارند استفاده شود.

  1. هوش مصنوعی می تواند علاقه به علم و فناوری را برانگیزد

نشان دادن انواع مختلف فناوری به کودکان، به خصوص اگر تعاملی باشد، ممکن است علاقه آنها را به STEM افزایش دهد. این علاقه ممکن است منجر به شغلی در کدنویسی، علوم کامپیوتر یا مهندسی شود. موضوعات STEM (علوم، فناوری، مهندسی، و ریاضیات) به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند و به عنوان پایه های دنیای صنعتی و شرکتی عمل می کنند. رباتیک برای نوجوانان و هوش مصنوعی برای کودکان دنیای آموزشی را متحول خواهد کرد، بنابراین بهتر است همین حالا کودک خود را با آن آشنا کنید.

ابزارهای هوش مصنوعی برای کودکان

برای هر گروه سنی، از کودکان خردسال تا نوجوانان، منابع اینترنتی عالی در دسترس است. بسیاری از اینها مقرون به صرفه یا کاملا رایگان هستند. در اینجا چند راه حل یادگیری ماشینی سایت های هوش مصنوعی برای کودکان هوش مصنوعی (AI) برای آموزش کودکان وجود دارد که می تواند یادگیری را فوراً به واقعیت تبدیل کند:

یادگیری ماشینی برای کودکان

این ابزار رایگان با ارائه تجربیات عملی برای آموزش و ساخت سیستم های یادگیری ماشینی، یادگیری ماشین را معرفی می کند.

این یک محیط هدایت شده کاربرپسند برای آموزش مدل های یادگیری ماشین برای تشخیص متن، اعداد، تصاویر یا صداها ارائه می دهد. این مدل‌های یادگیری ماشینی را می‌توان در محیط‌های برنامه‌نویسی آموزشی مانند Scratch و App Inventor ادغام کرد و از این طریق به بچه‌ها در توسعه پروژه‌ها و بازی‌ها با استفاده از مدل‌های یادگیری ماشینی که آموزش می‌دهند کمک می‌کند. این رویکرد با تلاش‌ها برای معرفی برنامه‌نویسی برای بچه‌ها و گسترش برنامه درسی علوم کامپیوتر مطابق با پیشرفت‌های جدید فناوری هماهنگ است.

RAISE AI Playground توسط MIT Media Lab

RAISE AI Playground یک پلت فرم آموزشی برای هر کسی است که علاقه مند به یادگیری نحوه توسعه برنامه های کاربردی هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشین است. برنامه‌های درسی AI K-12 اغلب فرصت‌هایی برای دانش‌آموزان برای تعامل با سیستم‌های هوش مصنوعی از طریق حرکت فیزیکی ندارند، که شکل فزاینده‌ای محبوب و جذاب از تعامل است. RAISE AI Playground یک ابزار برنامه نویسی مبتنی بر بلوک است که به دانش آموزان اجازه می دهد تا با یکپارچه سازی ورودی های دوربین/میکروفون و تعاملات کاربر حسگر بدن، پروژه های هوش مصنوعی تعاملی متقاعد کننده ای را در هر مرورگر وب ایجاد کنند. دانش‌آموزان SkoolOfCode از این پلتفرم برای ایجاد پروژه‌های سرگرم‌کننده و جذاب هوش مصنوعی مانند Chatbot، بازی‌های هوش مصنوعی تعاملی و غیره استفاده می‌کنند.

آشنایان

کودکان 7 تا 10 ساله می توانند در فعالیت های برنامه نویسی Artificial intelligence sites for children خلاقانه در پلتفرم Cognimates شرکت کنند، جایی که می توانند بازی بسازند، ربات ها برنامه ریزی کنند و خود را توسعه دهند.

بازدید : 7
شنبه 18 فروردين 1403 زمان : 18:59

در آن سوی اقیانوس اطلس، این است که شروع برنامه نویسی برای کودکان مردم برای یافتن شغل باید کدنویسی را یاد بگیرند. توضیح ساده است: از آنجایی که بازار کار به طور فزاینده ای نیازمند مهارت های توسعه نرم افزار است (تعداد موقعیت های مرتبط با فناوری اطلاعات در ایالات متحده در سال 2020 2 میلیون نفر تخمین زده می شود)، کدنویسی کارآموزی یکی از بهترین راه ها برای یادگیری این مهارت ها است.

#8. کدنویسی به ما کمک می کند تا دنیای شروع برنامه نویسی برای کودکان دیجیتالی خود را که روز به روز بیشتر می شود، درک کنیم

درک اینکه چگونه طراحان نرم افزار و نرم افزار می توانند رفتار ما را دستکاری کنند، حریم خصوصی ما را نقض کنند و حقوق ما را نقض کنند ضروری است. کنسرسیوم CSForAll که از فراخوان اوباما در سال 2016 پدید آمد، استدلال مشابهی را با تلاش برای توانمندسازی جوانان «برای ایجاد کسب‌وکار در اقتصاد دیجیتال» ارائه می‌کند شروع برنامه نویسی برای کودکان تا فقط مصرف‌کننده باقی نمانند، بلکه شهروندانی فعال در دنیایی با فناوری روزافزون باشند.

#9. شیوه های کدنویسی کار تیمی را ارتقا می دهد

علاوه بر توسعه مهارت‌های فنی، کدنویسی مهارت‌های نرمی مانند کنار آمدن با همکاران را نیز توسعه می‌دهد، زیرا اکثر پروژه‌ها بسیار مشارکتی هستند. چه در تعامل با روسا، زیردستان یا ذینفعان خارجی، مهارت های افراد خوب برای پیشرفت در هر محیطی ضروری است. چه از نظر حرفه ای و چه شخصی، زیرا همین مهارت شروع برنامه نویسی برای کودکان ها می توانند در زندگی شخصی نیز به شما کمک کنند و به شما یاد می دهند که چگونه با دوستان و خانواده بهتر کنار بیایید.

شماره 10. کدنویسی زمینه احتمالات را باز می کند

چه برای پیشرفت شخصی، پیشرفت حرفه‌ای، تغییر شغل یا صرفاً تمایل به بهبود فرهنگ دیجیتال، دانش نحوه عملکرد نرم‌افزار و توانایی مشارکت در توسعه نرم‌افزار جدید نوعی بیان است که رضایت درونی را فراهم می‌کند. مانند احساس هنرمندی که کار خود را کامل می کند، احساس رمزگذاری چیزی که می تواند جهان شروع برنامه نویسی برای کودکان را به مکانی بهتر تبدیل کند، به سادگی خوشحال کننده است!

به طور خلاصه

قبل از اینکه فرزندتان را وارد ماجراجویی کدنویسی کنید، ابتدا مطمئن شوید که از این فعالیت لذت می برد. این باید بیش از همه لذت بخش باشد، در غیر این صورت وقت خود را تلف نکنید آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان و فعالیتی را انتخاب کنید که او در آن احساس راحتی کند. همچنین، به یاد داشته باشید که هدف از آموزش کدنویسی در مدرسه این نیست که فرزندتان را به یک توسعه‌دهنده رایانه یا «کدنویس» آینده تبدیل کنید. هدف این است که به او کنجکاوی خاصی برای درک شروع برنامه نویسی برای کودکان این دنیای جدید اطرافش، دنیایی که به طور فزاینده کامپیوتری می شود، به او بدهیم.

اگر در اطراف نرم افزار Scratch بوده اید، ممکن است به فکر تغییر به یک زبان برنامه نویسی واقعی باشید. اما، احتمالاً این سوال را از خود پرسیده اید که "کدام زبان را انتخاب کنید و چرا". بیش از 400 زبان برنامه نویسی کم و بیش عمومی وجود دارد. برخی تفسیر می‌شوند، برخی دیگر تالیف می‌شوند، هر کدام با نحو و معنای خاص خود، با حوزه‌های کاربردی متنوع و متنوع. انتخاب این یا آن زبان نوعی تخصص قبل از زمان خود است.

در Coding Park، ما پیشنهاد می‌کنیم که هسته مشترک شروع برنامه نویسی برای کودکان را با یک زبان میانی درست قبل از تخصصی به نام Play گسترش دهیم، که همتای متنی بلوک‌های Scratch است. Play به شما امکان می دهد دستورالعمل هایی را برای ربات Cody بنویسید تا چالش ها را حل کند. این یک نحو مینیمالیستی دارد، به شما امکان می دهد مفاهیم الگوریتمی موجود در اکثر زبان های برنامه نویسی مانند حلقه ها، عبارات شرطی، متغیرها، توابع و غیره را کشف کنید. این یک زبان تفسیری است، به این معنی که هنگام نوشتن، کد بلافاصله تجزیه و تحلیل می شود. بنابراین ویرایشگر خطاها، هشدارها و پیشنهادهایی را که کودک را شروع برنامه نویسی برای کودکان در نوشتن راهنمایی می کند، برمی گرداند. بازی در Golden Quest را امتحان کنید!

کسب مهارت های شناختی شبیه به یادگیری زبان یادگیری به کدنویسی به عنوان یک زبان افزایش خلاقیت ویژگی های بازی مهارت های زبانی درک آگاهی جهانی دیجیتالی شده فزاینده از مسائل اخلاقی توسعه دیجیتالی تفکر تصویری آموزش کدگذاری در مدارس ابتدایی. برنامه درسی مدرسه معرفی زبان برنام شروع برنامه نویسی برای کودکان ه نویسی متوسط "بازی" در برنامه نویسی پارک دعوت برای امتحان بازی در زبان تفسیر شده طلایی و بازخورد فوری فرصت ها آماده سازی برای مشاغل آینده سختگیرانه در نوشتن و نحو غلبه بر ترس از اشتباهات نحو مینیمالیستی و کشف مفاهیم الگوریت Start programming for kids می تیمی، تبدیل کار تیمی به بازی سازی شخصی

بازدید : 4
شنبه 18 فروردين 1403 زمان : 17:46

اهداف این آموزش عبارتند از: • آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان درک ADHD چیست و پیامدهای آن. • شناسایی تظاهرات مربوط به ADHD در کودکان پیش دبستانی. • محدودیت های تشخیص را در سنین جوانی بدانید. • روش های مداخله ای متفاوتی را که می توان با کودکان خردسال به کار برد، بدانید. • استراتژی هایی را برای کمک به کودکانی که مبتلا به ADHD تشخیص داده شده یا در آنها شک و ظن ایجاد آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان شده است، اجرا کنید.

نیمی از محتوای این آموزش (3 ساعت) به دانش آموز اجازه می دهد تا دانش خود را در مورد رشد کودک عمیق تر کند و با جنبه های مختلف اختلال رشد عصبی که نقص توجه همراه یا بدون بیش فعالی است آشنا شود. بقیه مطالب (3 ساعت) برنامه آموزشی را پوشش می‌دهد، به‌طور دقیق‌تر کشف و برنامه‌ریز آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان ی استراتژی‌های مختلف برای استفاده در کودکان مبتلا به ADHD یا با علائم مشابه آن.

مدت زمان: 6 ساعت آموزش شامل 3 ساعت برنامه آموزشی و 3 ساعت رشد کودک.

این آموزش با الزامات جدید ماده 59 مطابقت دار آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان د و بنابراین شامل حداقل سه ساعت در مورد رشد کودک و/یا برنامه آموزشی است.

اهداف: • درک و توضیح هدف فایل آموزشی و نوشتن تصویری از رشد کلی برای هر کودک. اهميت داشتن دانش خوب از رشد كودك و دانستن معيارها را درك كنيد. اهميت مشاهده در نگارش پرتره را بشناسد و مفاهيم نظري پايه را بداند. • ابزارهای مختلف مشاهده را بشناسید و از آنها استفاده کنید که می توانند در نوشتن پرتره های دوره ای کمک کنند. • فرآیند نوشتن یک پرتره توسعه را اتخاذ کنید. • ایجاد تمایز بین مشاهده، تشخیص، آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان غربالگری و ارزیابی. • با والدین در رابطه با رشد فرزندشان ارتباط برقرار کنید تا پیشرفت آنها را زیر نظر داشته باشید و با توجه به نیازهای رشدی از آنها حمایت کنید

نیمی از محتوای این آموزش (3 ساعت) به دانش آموز اجازه می دهد تا دانش خود را در مورد برنامه آموزشی، به طور دقیق تر در مورد مشاهده و اهمیت آن در نوشتن پرتره های دوره ای و همچنین در ارتباط با والدین عمیق تر کند. بقیه محتوا به شرح زیر تقسیم می شود: 1 ساعت نقش RSG را پوشش می دهد. این به دانش آموز اجازه می دهد تا نقش خود را در تشخیص مشکلات درک کند. دو ساعت آخر با ارائه فرصتی به آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان دانش آموز برای به رو آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ز رسانی دانش خود در مورد چهار زمینه توسعه جهانی و ارائه منابعی که از او در برنامه ریزی مشاهدات او که منجر به نوشتن پرتره های دوره ای می شود پشتیبانی می کند، به رشد کودک اختصاص داده شده است.

6 ساعت آموزش شامل 1 ساعت در م آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان ورد نقش RSG، 3 ساعت در برنامه آموزشی و 2 ساعت در مورد رشد کودک.

این آموزش با الزامات جدید ماده 59 مطابقت دارد و بنابراین شامل حداقل سه ساعت در مورد رشد کودک و/یا برنامه آموزشی است.

اهداف: در پایان این آموزش، دانش آموز قادر خواهد بود: • درک کند که روال مرتب کردن، اساساً شامل توسعه خودمختاری است. • ارائه محیطی که ذخیره سازی را به شیوه ا آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان ی انعطاف پذیر، دلپذیر و سرگرم کننده تسهیل می کند. • اتخاذ راهبردهای آموزشی برای حمایت از کودکان در فرآیند یادگیری.

محتوای این آموزش به دانش آموز اجازه می دهد تا دانش خود را در مورد ذخیره سازی عمیق تر کند. این آموزش کارکنان آموزشی را در بهبود و ارزیابی عملکردشان راهنمایی Phone programming training for children می کند. در عین حال، به آماده سازی کودکان برای خودمختاری در اعمال خود با استفاده از مراحل مختلف کمک می کند.

بازدید : 4
شنبه 18 فروردين 1403 زمان : 14:27

واتس اپ "اگر کسی که نمی آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان شناسید برای شما ارسال می کند

پیام می دهد یا شما را در واتس اپ آزار می دهد و می خواهید

آن را متوقف کنید، می توانید فرد را "بلاک" کنید تا از آن جلوگیری کنید

دوباره با شما تماس بگیرید »

پوستر «فرایند مسدود کردن» را نشان داده و نشان دهید

مراحلی که باید دنبال کنید (به آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان صفحه 225 مراجعه کنید).

YouTube «اگر ویدیوها را در یوتیوب تماشا می کنید و شما

به چیزی برخورد کنید که آن را نامناسب یا توهین آمیز می دانید،

می توانید به صفحه قبلی بازگردید، جستجوی خود را تغییر دهید و

به تماشای ویدیوهای دیگر ادامه دهید. »

نمایش در یوتیوب: دکمه برگشت آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان را فشار دهید،

کلمات کلیدی را از جستجوی خود حذف کنید و جستجو را با آن دوباره اجرا کنید

کلمات کلیدی دیگر

ویکی‌پدیا «اگر به ویکی‌پدیا نگاه کنید، اطلاعات از آن می‌آید

از مردم از سراسر جهان. به یاد آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان داشته باشید که منبع آن را بررسی کنید

اطلاعاتی برای اطمینان از صحت آن! »

نشان دادن در ویکی پدیا: به شرکت کنندگان نشان دهید

فهرست یادداشت ها و مراجع در پایین صفحه ویکی پدیا.

فیس بوک «اگر در فیس بوک هستید، این امکان را دارید

انتخاب کنید چه کسی می تواند نمایه شما آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان را ببیند و آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان چه کسی می تواند با شما تماس بگیرد. »

نمایش در فیس بوک: نشان دادن شرکت کنندگان

نحوه دسترسی به میانبرهای حریم خصوصی برای پیکربندی

کاربران مجاز به مشاهده نمایه خود یا ارسال پیام به آنها هستند

درخواست دوستی.

MINI-TRAINING: SAFETY 25

آموزش مینی: ایمنی

KaiOS «اگر از یک تلفن KaiOS استفادهآموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان می کنید، چندین گوشی وجود دارد

راه هایی برای تغییر تنظیمات گوشی برای شما

محافظت. آنها را در منوی "حریم خصوصی و امنیت" خواهید یافت

» از تلفن شما. »

نشان دادن در KaiOS: به شرکت کنندگان نشان دهید که چگونه

دسترسی به تنظیمات امنیت و حریم خصوصی از

منوی اصلی KaiOS

Android «اگر از تلفن اندروید خود برای یک

در برخی موارد، صفحه نمایش خاموش آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان می شود تا در مصرف باتری صرفه جویی شود. او هست

مهم است که یک رمز عبور ایجاد کنید تا مردم نتوانند

اگر گوشی شما را پیدا کردند از آن استفاده کنند. »

نمایش در Android: نشان دادن شرکت کنندگان

نحوه ایجاد یک پین یا رمز عبور برای محافظت

گوشی آنها

موبایل پول «به یاد داشته باشید آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان که «کد محرمانه» شما یک

شماره شخصی خصوصی حفظ آن بسیار مهم است

امن، زیرا اجازه دسترسی به حساب شما را می دهد. انجام دادن

مواظب باشید که آن را به کسی، حتی الف، منتقل نکنید

نماینده یا مشاور مشتری، چه حضوری، چه از طریق تلفن،

از طریق پیامک یا از طریق اینترنت! »

نشان دادن یک سرویس پول تلفن همراه: نمایش

به شرکت کنندگان در زمانی که به کد خود نیاز دارند

محرمانه برای انجا آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان م معامله (مثلاً برای ارسال پول به

یک آشنا).

آموزش مینی: ایمنی

آموزش مینی: ایمنی

26

این صفحه عمداً خالی گذاشته شده است.

آموزش مینی: ایمنی

آموزش مینی: ایمنی

27

آموزش مینی:

$

هزینه

این چیه ؟

«هر بار که از اینترنت در آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان تلفن خود استفاده می کنید، در حال استفاده هستید

" داده ها ". بنابراین باید از شبکه خود داده بخرید

سیار. برخی از فعالیت ها از داده های بیشتری نسبت به سایرین استفاده می کنند و هزینه دارند

بنابراین گران تر است. »

"شما می توانید داده ها را برای اینترنت خریداری کنید، به همان روش

برای تماس یا ارسال اس ام اس اعتبار می خرید. داده

اینترنت را می توان از نماینده شبکه محلی خود خریداری کرد

تلفن همراه یا از یک فروشنده اعتباری تلفنی که آنها را شارژ می کند

شما. »

"گاهی اوقات امکان خرید داده ها در قالب "کوپن" یا

"کارت های داده" که به شم آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان ا امکان می دهد کارت خود را دوباره شارژ کنید

اعتبار اینترنتی »

مواد

لازم است

گوشی های هوشمند

هزینه پست

چه کاربردهایی دارد

داده ها؟

پوستر «مصرف داده» را نشان دهید

  • «برخی از فعالیت ها از داده های بیشتری نسبت به سایرین استفاده می کنند. مشورت کنید

متن فعالیتی است که کمترین ه Phone programming training for children زینه داده را دارد. مشاهده تصاویر،

پخش و دانلود موسیقی

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 158
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 71
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 148
  • بازدید ماه : 423
  • بازدید سال : 1521
  • بازدید کلی : 2812
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی