loading...

برنامه نویسی جاوا اسکریپت

بازدید : 11
جمعه 25 اسفند 1402 زمان : 10:21

آیا آنها "دست یافتنی" ه تفاوت اسکرچ پایتون ستند؟ با انجام چندین آزمایش،

دانش آموزان متوجه خواهند شد که ما نمی توانیم از طول کل 5000 پیکسل تجاوز کنیم. ما میتوانیم

درخواست برای نمایش طول (print(l_tot) که در اسکریپت توضیح داده شده است). این اجازه می دهد تا a

از یک سو برای دانستن زمان توقف ساخت و از سوی دیگر برای دانستن مقدار تقریبی از

طول کل.

  • ممکن است جالب باشد که یک شمارنده تفاوت اسکرچ پایتون نشان دهنده تعداد تکرارهای حلقه برای نمایش داده شود

رسیدن به طول درخواستی اصل شمارنده در برنامه نویسی رایج است.

  • یک مارپیچ با رنگ هایی بسازید که برای هر بخش متفاوت است. برای این منظور می توانیم

بخواهید یک جستجوی سریع در مورد تولید رنگ در کدگذاری RGB انجام دهید.

در اینجا کد مربوط به دو نکته اول و تفاوت اسکرچ پایتون یک پیشنهاد مارپیچی است (بیشتر

خلاصه: این فعالیت یک شبیه سازی کلاسیک از تفاوت اسکرچ پایتون چرخاندن یک قالب شش طرفه (قالب متعادل یا نامتعادل) ارائه می دهد.

کلیدواژه: کتابخانه تصادفی مشروط اگر ; شبیه سازی ؛ آمار؛ قانون اعداد بزرگ

مهارت های هدفمند

تحقیق: «مشاهده، مشارکت در یک رویکرد، آزمایش، احتمالاً با استفاده از ابزار

نرم افزار» با نتایج عددی که در اینجا باید با دید انتقادی در نظر گرفته شود.

مدل: "استفاده، درک، توسعه یک شبیه سازی دیجیتال".

محاسبه کنید: "الگوریتم های ساده را پیاده سازی کنید"، تفاوت اسکرچ پایتون در اینجا با استفاده از یک ساختار شرطی.

وضعیت تحریک کننده

اگر یک قالب شش وجهی داده شود، چگونه می توانیم آموزش برنامه نویسی نوجوانان بگوییم که تعادل خوبی دارد یا خیر

نه؟ مشاهده پرتاب ها نشانه هایی را نشان می دهد، نه کاملاً

قطعیت ها!

و با چند پرتاب؟

مشکل ساز

نحوه شبیه سازی دای رول شش وجهی:

  • اگر به خوبی متعادل باشد؟
  • اگر فریب خورده باشد؟

اتفاقا، جالب است که شبیه سازی دیجیتال را زیر تفاوت اسکرچ پایتون سوال ببریم: آیا واقعا جایگزین می شود؟

  • با کلاس: با توزیع تاس های شش وجهی جستجو را به صورت جفت یا سه جمله ای راه اندازی کنید.

در حالت ایده آل، برخی از این تاس ها بارگیری می شوند.

  • آزمایش: توافق بر روی پروتکلی برای تعیین تفاوت اسکرچ پایتون اینکه آیا یک قالب به خوبی متعادل است یا خیر. بعد از

چندین آزمایش، به یک شبیه سازی دیجیتالی که نیاز به ایجاد یک کد دارد، بروید.

  • استفاده از کد: نوشتن این کد با کلاس با برجسته کردن دستورالعمل

مشروط

  • چالش‌ها: دانش‌آموزان می‌توانند متعاقباً کد را تغییر دهند تا یک قالب متعادل را شبیه‌سازی کنند یا نه، و

از یک دوست بخواهید تا با اجرای چند شبیه س ازی Scratch Python difference ، «حدس بزند» که آیا قالب به خوبی متعادل است یا خیر. آنجا

دهید

آیا آنها "دست یافتنی" ه تفاوت اسکرچ پایتون ستند؟ با انجام چندین آزمایش،

دانش آموزان متوجه خواهند شد که ما نمی توانیم از طول کل 5000 پیکسل تجاوز کنیم. ما میتوانیم

درخواست برای نمایش طول (print(l_tot) که در اسکریپت توضیح داده شده است). این اجازه می دهد تا a

از یک سو برای دانستن زمان توقف ساخت و از سوی دیگر برای دانستن مقدار تقریبی از

طول کل.

  • ممکن است جالب باشد که یک شمارنده تفاوت اسکرچ پایتون نشان دهنده تعداد تکرارهای حلقه برای نمایش داده شود

رسیدن به طول درخواستی اصل شمارنده در برنامه نویسی رایج است.

  • یک مارپیچ با رنگ هایی بسازید که برای هر بخش متفاوت است. برای این منظور می توانیم

بخواهید یک جستجوی سریع در مورد تولید رنگ در کدگذاری RGB انجام دهید.

در اینجا کد مربوط به دو نکته اول و تفاوت اسکرچ پایتون یک پیشنهاد مارپیچی است (بیشتر

خلاصه: این فعالیت یک شبیه سازی کلاسیک از تفاوت اسکرچ پایتون چرخاندن یک قالب شش طرفه (قالب متعادل یا نامتعادل) ارائه می دهد.

کلیدواژه: کتابخانه تصادفی مشروط اگر ; شبیه سازی ؛ آمار؛ قانون اعداد بزرگ

مهارت های هدفمند

تحقیق: «مشاهده، مشارکت در یک رویکرد، آزمایش، احتمالاً با استفاده از ابزار

نرم افزار» با نتایج عددی که در اینجا باید با دید انتقادی در نظر گرفته شود.

مدل: "استفاده، درک، توسعه یک شبیه سازی دیجیتال".

محاسبه کنید: "الگوریتم های ساده را پیاده سازی کنید"، تفاوت اسکرچ پایتون در اینجا با استفاده از یک ساختار شرطی.

وضعیت تحریک کننده

اگر یک قالب شش وجهی داده شود، چگونه می توانیم آموزش برنامه نویسی نوجوانان بگوییم که تعادل خوبی دارد یا خیر

نه؟ مشاهده پرتاب ها نشانه هایی را نشان می دهد، نه کاملاً

قطعیت ها!

و با چند پرتاب؟

مشکل ساز

نحوه شبیه سازی دای رول شش وجهی:

  • اگر به خوبی متعادل باشد؟
  • اگر فریب خورده باشد؟

اتفاقا، جالب است که شبیه سازی دیجیتال را زیر تفاوت اسکرچ پایتون سوال ببریم: آیا واقعا جایگزین می شود؟

  • با کلاس: با توزیع تاس های شش وجهی جستجو را به صورت جفت یا سه جمله ای راه اندازی کنید.

در حالت ایده آل، برخی از این تاس ها بارگیری می شوند.

  • آزمایش: توافق بر روی پروتکلی برای تعیین تفاوت اسکرچ پایتون اینکه آیا یک قالب به خوبی متعادل است یا خیر. بعد از

چندین آزمایش، به یک شبیه سازی دیجیتالی که نیاز به ایجاد یک کد دارد، بروید.

  • استفاده از کد: نوشتن این کد با کلاس با برجسته کردن دستورالعمل

مشروط

  • چالش‌ها: دانش‌آموزان می‌توانند متعاقباً کد را تغییر دهند تا یک قالب متعادل را شبیه‌سازی کنند یا نه، و

از یک دوست بخواهید تا با اجرای چند شبیه س ازی Scratch Python difference ، «حدس بزند» که آیا قالب به خوبی متعادل است یا خیر. آنجا

دهید

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 158
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 79
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 10
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 234
  • بازدید ماه : 509
  • بازدید سال : 1607
  • بازدید کلی : 2898
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی