loading...

برنامه نویسی جاوا اسکریپت

بازدید : 16
چهارشنبه 27 ارديبهشت 1402 زمان : 19:56

ScratchJr - بلوک های کلاس های تابستانی ساختمانی ظاهری بلوک به نظر می رسد

ظاهر شخصیت ها یا اشیاء را تعیین کنید - به عنوان مثال آنها را بزرگتر یا کوچکتر کنید.

ScratchJr - بلوک های سازنده صدا

بلوک های صوتی یک صدای "پاپ" یا صداها، موسیقی یا صداهای خود ضبط شده را پخش کنید.

ScratchJr - ماژول های کنترل بلوک های کنترل

بر روند فیلمنامه تاثیر می گذارد. می‌توان از آنها برای متوقف کردن اسکریپت‌های جداگانه یا تکرار بلوک‌های منفرد (یعنی دستورات) در یک اسکریپت به دفعات مورد نیاز استفاده کرد.

ScratchJr - کلاس های تابستانی بلوک های پایان بلوک های پایانی

در انتهای زنجیره بلوک قرار می گیرند. به عنوان مثال، آنها پایان یک اسکریپت را نشان می دهند یا آن را در یک حلقه بی پایان تکرار می کنند.

بچه ها با اسکرچ جونیور چه کار می توانند بکنند؟

با اسکرچ جونیور، کودکان می‌توانند داستان‌های تعاملی بگویند، بازی‌های کوچکی بسازند، یا نمایش‌هایی را اجرا کنند. این پروژه‌ها به‌طور خودکار ذخیره می‌شوند - این بدان معناست که کودکان می‌توانند روی آن‌ها کار کنند، هر زمان که تمایل داشتند، آنها را بهبود بخشند و تغییر دهند.

برنامه آنها را فعال می کند کل پروژه ها (بازی ها، داستان ها) را به طور مستقل کلاس های تابستانی ایجاد کنید، که می تواند شامل چندین صحنه باشد

برای انتخاب شخصیت ها و اشیاء از پس زمینه های مختلف (جهان ها، مراحل)، تغییر آنها یا طراحی آنها توسط خودتان با کمک یک برنامه نقاشی یکپارچه

اجازه دهید شخصیت ها یا اشیا حرکت کنند، برقصند، آواز بخوانند، بپرند، به یکدیگر واکنش نشان دهند و غیره.

صداها یا صدای خودتان را ضبط و پخش کنید

گرفتن عکس و کلاس های تابستانی اضافه کردن آنها برای تبدیل شدن به بخشی از داستان خودتان

کلمات یا متون را درج کنیدوضعیت اولیه

از دانش‌آموزان بخواهید داستان ملایکا را به‌صورت تصاویر روی تبلت بازگو کنند. معلم به آنها توضیح می دهد که تبلت را برای این کار برنامه ریزی می کنند، یعنی به تبلت می گویند که چه کار کند. برای این کار از زبان خاصی استفاده خواهید کرد، زبان برنامه نویسی که تبلت آن را می فهمد. آن زبان Scratch Junior نام دارد. در این درس و درس بعدی با Scratch Junior آشنا خواهید شد. سپس شروع به گفتن داستان به زبان Scratch Junior می کنید.

نکات آموزشی

شما برنامه نویسی را با برنامه نویسی یاد می گیرید! اگر یک کار را دوتایی فکر کلاس تابستانی نید کمک می کند، اما بسیار مهم است که هر دانش آموز خودش برنامه ریزی کند. بنابراین، در حالت ایده آل، فقط دو دانش آموز باید روی یک تبلت کار کنند. آنها همچنین باید هر 5 تا 10 دقیقه به نوبت باشند.

ScratchJr - بلوک های کلاس های تابستانی ساختمانی ظاهری بلوک به نظر می رسد

ظاهر شخصیت ها یا اشیاء را تعیین کنید - به عنوان مثال آنها را بزرگتر یا کوچکتر کنید.

ScratchJr - بلوک های سازنده صدا

بلوک های صوتی یک صدای "پاپ" یا صداها، موسیقی یا صداهای خود ضبط شده را پخش کنید.

ScratchJr - ماژول های کنترل بلوک های کنترل

بر روند فیلمنامه تاثیر می گذارد. می‌توان از آنها برای متوقف کردن اسکریپت‌های جداگانه یا تکرار بلوک‌های منفرد (یعنی دستورات) در یک اسکریپت به دفعات مورد نیاز استفاده کرد.

ScratchJr - کلاس های تابستانی بلوک های پایان بلوک های پایانی

در انتهای زنجیره بلوک قرار می گیرند. به عنوان مثال، آنها پایان یک اسکریپت را نشان می دهند یا آن را در یک حلقه بی پایان تکرار می کنند.

بچه ها با اسکرچ جونیور چه کار می توانند بکنند؟

با اسکرچ جونیور، کودکان می‌توانند داستان‌های تعاملی بگویند، بازی‌های کوچکی بسازند، یا نمایش‌هایی را اجرا کنند. این پروژه‌ها به‌طور خودکار ذخیره می‌شوند - این بدان معناست که کودکان می‌توانند روی آن‌ها کار کنند، هر زمان که تمایل داشتند، آنها را بهبود بخشند و تغییر دهند.

برنامه آنها را فعال می کند کل پروژه ها (بازی ها، داستان ها) را به طور مستقل کلاس های تابستانی ایجاد کنید، که می تواند شامل چندین صحنه باشد

برای انتخاب شخصیت ها و اشیاء از پس زمینه های مختلف (جهان ها، مراحل)، تغییر آنها یا طراحی آنها توسط خودتان با کمک یک برنامه نقاشی یکپارچه

اجازه دهید شخصیت ها یا اشیا حرکت کنند، برقصند، آواز بخوانند، بپرند، به یکدیگر واکنش نشان دهند و غیره.

صداها یا صدای خودتان را ضبط و پخش کنید

گرفتن عکس و کلاس های تابستانی اضافه کردن آنها برای تبدیل شدن به بخشی از داستان خودتان

کلمات یا متون را درج کنیدوضعیت اولیه

از دانش‌آموزان بخواهید داستان ملایکا را به‌صورت تصاویر روی تبلت بازگو کنند. معلم به آنها توضیح می دهد که تبلت را برای این کار برنامه ریزی می کنند، یعنی به تبلت می گویند که چه کار کند. برای این کار از زبان خاصی استفاده خواهید کرد، زبان برنامه نویسی که تبلت آن را می فهمد. آن زبان Scratch Junior نام دارد. در این درس و درس بعدی با Scratch Junior آشنا خواهید شد. سپس شروع به گفتن داستان به زبان Scratch Junior می کنید.

نکات آموزشی

شما برنامه نویسی را با برنامه نویسی یاد می گیرید! اگر یک کار را دوتایی فکر کلاس تابستانی نید کمک می کند، اما بسیار مهم است که هر دانش آموز خودش برنامه ریزی کند. بنابراین، در حالت ایده آل، فقط دو دانش آموز باید روی یک تبلت کار کنند. آنها همچنین باید هر 5 تا 10 دقیقه به نوبت باشند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 158
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 43
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 162
  • بازدید ماه : 485
  • بازدید سال : 2118
  • بازدید کلی : 3409
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی