آنلاین نیروهای محرک این جنبش قدرتمند هستند. آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور به گفته برگر، آر (2014)، در عرض پانزده سال، تقریباً نیمی از مشاغل ممکن است ناپدید شوند یا عمیقاً دگرگون شوند.
چنین تغییراتی یک پویایی با پیامدهای اجتماعی قابل توجهی را تشکیل می دهد. آنها به بازنمایی های اجتماعی جدید، تغییر در تصور از جهان و جهش های رادیکال که ما باید برای آن آماده شویم، آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور هدایت خواهند کرد یا دارند. در سیستم آموزشی، آنها چالش های جدیدی مانند ظرفیت نظام دوم برای حمایت از این انقلاب را به نمایش می گذارند. تغییر دانش، شیوه های انتقال آن و همچنین رابطه ما با آن. همانطور که Davidenkoff، E. (2014) به ما یادآوری می کند، نبودن بخشی از نوآوری مرگ است. این علاقه هر سیستم آموزشی است که جوانترین را تربیت کند تا نه تنها با ذهنی باز و روشن در مورد این شیوه جدید کار و ارتباط رشد کند، بلکه بداند چگونه از این ابزارها استفاده فعالانه استفاده کند. این هدف از این مطالعه است.
به عنوان بخشی از تحقیقات انجام شده به عنوان بخشی از یادگیری برنامه نویسی در مدرسه، این مطالعه دارای ویژگی خاصی است که در جنوب صحرای آفریقا و به طور دقیق تر در توگو انجام می شود. هدف آن درک و تأیید سهم برنامه نویسی در توانایی دانش آموزان دبستانی در استدلال، همکاری و ایجاد بازی است آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور . هدف از این کار، تجزیه و تحلیل اجرای آموزش معرفی برنامهنویسی کامپیوتری به دانشآموزان در دوره دوم ابتدایی (CE2) و دوره اول متوسطه (CM1)، در سنین 7 تا 10 سال است. در زمینه ای که برنامه نویسی از طریق ایجاد یک داستان متحرک در مورد حفاظت از محیط زیست با نرم افزار Scratch آموخته می شود. علاقه این مطالعه از یک سو در برجسته کردن اهمیت و مزیت های مرتبط با یادگیری برنامه نویسی با اسکرچ توسط دانش آموزان دبستانی است، در این زمان که تمام عرصه های زندگی تحت تهاجم فناوری دیجیتال قرار گرفته است، و از سوی دیگر، یادگیری برنامه نویسی آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور از طریق Scratch می تواند برای یادگیرندگان انگیزه و سودمند باشد و مهمتر از همه، چنین ابتکاری قبلا هرگز انجام نشده بود.
1.2. دوره کامپیوتر، نحوه یادگیری برنامه نویسی
به طور کلی وقتی در مورد دوره های کامپیوتر آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور صحبت می کنیم، بسیاری به مقدمه ای برای کامپیوتر و نرم افزارهای خاص مانند پردازش کلمه فکر می کنند. در توگو، اکثر محتوای آموزشی کامپیوتر برای جوانان و مسنها به طور کلی به این نگرانیها محدود میشود. همانطور که ناتون، جی (2012) توضیح می دهد، کلاس های رایانه فعلی کودکان را به درک منفعلانه ماشین ها سوق می دهد. با توجه به او :
ما به جای آموزش دادن به کودکان در مورد یکی آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور از انقلابیترین فناوریهای دوران جوانیشان، آنها را آموزش دادیم تا از برنامههای قدیمی استفاده کنند. […] ما فکر کردیم که باید به کودکان آموزش دهیم که از رایانه استفاده کنند، همانطور که رانندگی ماشین را یاد گرفتیم، یعنی بدون نیاز به درک نحوه کار دستگاه برای استفاده از آن. با این حال، ما فراموش نمیکنیم که ماشینها زندگی روزمره ما را دیکته نمیکنند، در حالی که رایانهها تمام دنیا را اداره میکنند، ارتباطات ما را کنترل میکنند، تلفنهای همراه ما را نیرو میدهند، حسابهای بانکیمان را مدیریت میکنند، دفترهای خاطراتمان را نگه میدارند، در روابط اجتماعی ما داوری و جاسوسی میکنند. آرای ما را می شمارد.» ناتون، جی (2012).
امروزه، با توجه به اینکه فناوریهای جدید در همه آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور جا حضور دارند و بخشی از زندگی روزمره هستند، یک دوره کامپیوتر معمولاً باید فراتر از این ملاحظات باشد. نه تنها باید به عنوان یک کاربر، بلکه و بالاتر از همه، به عنوان یک طراح، از ابزارهای دیجیتال استفاده کند. به این معنا که به فرد توانایی تفکر یا استدلال را برای اجرای روش یا سیستمی برای حل یک مشکل می دهد که ممکن است شامل استفاده از ابزارهای دیجیتال باشد یا نباشد. دوره کامپیوتر دیگر نباید ما را به مصرفکننده تبدیل کند، بلکه باید از افرادی استفاده کند که راهحلهایی ارائه میدهند تا زندگی اطرافیانمان را آسانتر کنند.
از جمله به همین دلیل است که یادگیری برنامه نویسی آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور اکنون وارد کلاس های درس شده است. بنابراین، آموزش علوم کامپیوتر به معنای آموزش چیزی است که محققان آن را "تفکر محاسباتی" می نامند.
این آموزش در منطق کامپیوتر که توسط Papert، P. (1981) آغاز شد، امروزه به لطف نرم افزارهایی مانند Scratch یا Scratch Jr بیشتر و بیشتر در حال توسعه است و بسیار راحت تر از قبل وارد کلاس های درس می شود (Bugmann, J. and Karsenti, T., 2018).
این تفکر که زیربنای نوشتن برنامه های کامپیوتری Scratch junior software training است در واقع روشی برای حل مسئله است که هر زمان که به مشکلی برخورد کنیم یا بخواهیم پروژه ای را انجام دهیم در تمام زمینه های زندگی کاربرد دارد.
آنلاین نیروهای محرک این جنبش قدرتمند هستند. آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور به گفته برگر، آر (2014)، در عرض پانزده سال، تقریباً نیمی از مشاغل ممکن است ناپدید شوند یا عمیقاً دگرگون شوند.
چنین تغییراتی یک پویایی با پیامدهای اجتماعی قابل توجهی را تشکیل می دهد. آنها به بازنمایی های اجتماعی جدید، تغییر در تصور از جهان و جهش های رادیکال که ما باید برای آن آماده شویم، آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور هدایت خواهند کرد یا دارند. در سیستم آموزشی، آنها چالش های جدیدی مانند ظرفیت نظام دوم برای حمایت از این انقلاب را به نمایش می گذارند. تغییر دانش، شیوه های انتقال آن و همچنین رابطه ما با آن. همانطور که Davidenkoff، E. (2014) به ما یادآوری می کند، نبودن بخشی از نوآوری مرگ است. این علاقه هر سیستم آموزشی است که جوانترین را تربیت کند تا نه تنها با ذهنی باز و روشن در مورد این شیوه جدید کار و ارتباط رشد کند، بلکه بداند چگونه از این ابزارها استفاده فعالانه استفاده کند. این هدف از این مطالعه است.
به عنوان بخشی از تحقیقات انجام شده به عنوان بخشی از یادگیری برنامه نویسی در مدرسه، این مطالعه دارای ویژگی خاصی است که در جنوب صحرای آفریقا و به طور دقیق تر در توگو انجام می شود. هدف آن درک و تأیید سهم برنامه نویسی در توانایی دانش آموزان دبستانی در استدلال، همکاری و ایجاد بازی است آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور . هدف از این کار، تجزیه و تحلیل اجرای آموزش معرفی برنامهنویسی کامپیوتری به دانشآموزان در دوره دوم ابتدایی (CE2) و دوره اول متوسطه (CM1)، در سنین 7 تا 10 سال است. در زمینه ای که برنامه نویسی از طریق ایجاد یک داستان متحرک در مورد حفاظت از محیط زیست با نرم افزار Scratch آموخته می شود. علاقه این مطالعه از یک سو در برجسته کردن اهمیت و مزیت های مرتبط با یادگیری برنامه نویسی با اسکرچ توسط دانش آموزان دبستانی است، در این زمان که تمام عرصه های زندگی تحت تهاجم فناوری دیجیتال قرار گرفته است، و از سوی دیگر، یادگیری برنامه نویسی آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور از طریق Scratch می تواند برای یادگیرندگان انگیزه و سودمند باشد و مهمتر از همه، چنین ابتکاری قبلا هرگز انجام نشده بود.
1.2. دوره کامپیوتر، نحوه یادگیری برنامه نویسی
به طور کلی وقتی در مورد دوره های کامپیوتر آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور صحبت می کنیم، بسیاری به مقدمه ای برای کامپیوتر و نرم افزارهای خاص مانند پردازش کلمه فکر می کنند. در توگو، اکثر محتوای آموزشی کامپیوتر برای جوانان و مسنها به طور کلی به این نگرانیها محدود میشود. همانطور که ناتون، جی (2012) توضیح می دهد، کلاس های رایانه فعلی کودکان را به درک منفعلانه ماشین ها سوق می دهد. با توجه به او :
ما به جای آموزش دادن به کودکان در مورد یکی آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور از انقلابیترین فناوریهای دوران جوانیشان، آنها را آموزش دادیم تا از برنامههای قدیمی استفاده کنند. […] ما فکر کردیم که باید به کودکان آموزش دهیم که از رایانه استفاده کنند، همانطور که رانندگی ماشین را یاد گرفتیم، یعنی بدون نیاز به درک نحوه کار دستگاه برای استفاده از آن. با این حال، ما فراموش نمیکنیم که ماشینها زندگی روزمره ما را دیکته نمیکنند، در حالی که رایانهها تمام دنیا را اداره میکنند، ارتباطات ما را کنترل میکنند، تلفنهای همراه ما را نیرو میدهند، حسابهای بانکیمان را مدیریت میکنند، دفترهای خاطراتمان را نگه میدارند، در روابط اجتماعی ما داوری و جاسوسی میکنند. آرای ما را می شمارد.» ناتون، جی (2012).
امروزه، با توجه به اینکه فناوریهای جدید در همه آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور جا حضور دارند و بخشی از زندگی روزمره هستند، یک دوره کامپیوتر معمولاً باید فراتر از این ملاحظات باشد. نه تنها باید به عنوان یک کاربر، بلکه و بالاتر از همه، به عنوان یک طراح، از ابزارهای دیجیتال استفاده کند. به این معنا که به فرد توانایی تفکر یا استدلال را برای اجرای روش یا سیستمی برای حل یک مشکل می دهد که ممکن است شامل استفاده از ابزارهای دیجیتال باشد یا نباشد. دوره کامپیوتر دیگر نباید ما را به مصرفکننده تبدیل کند، بلکه باید از افرادی استفاده کند که راهحلهایی ارائه میدهند تا زندگی اطرافیانمان را آسانتر کنند.
از جمله به همین دلیل است که یادگیری برنامه نویسی آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور اکنون وارد کلاس های درس شده است. بنابراین، آموزش علوم کامپیوتر به معنای آموزش چیزی است که محققان آن را "تفکر محاسباتی" می نامند.
این آموزش در منطق کامپیوتر که توسط Papert، P. (1981) آغاز شد، امروزه به لطف نرم افزارهایی مانند Scratch یا Scratch Jr بیشتر و بیشتر در حال توسعه است و بسیار راحت تر از قبل وارد کلاس های درس می شود (Bugmann, J. and Karsenti, T., 2018).
این تفکر که زیربنای نوشتن برنامه های کامپیوتری Scratch junior software training است در واقع روشی برای حل مسئله است که هر زمان که به مشکلی برخورد کنیم یا بخواهیم پروژه ای را انجام دهیم در تمام زمینه های زندگی کاربرد دارد.