loading...

برنامه نویسی جاوا اسکریپت

بازدید : 13
دوشنبه 23 بهمن 1402 زمان : 8:27

خلاصه. کار زیر بخشی آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور از پایان نامه ای است که در آن تدوین شده است

نظارت مشترک بین دانشگاه پاریس دکارت فرانسه و دانشگاه پاتراس در

یونان، مربوط به یادگیری کامپیوتر توسط کودکان بسیار خردسال.

هدف این پژوهش، تحلیل شیوه‌ای بود آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور که دانش‌آموزان مدرسه از آن استفاده می‌کردند

مهدکودک می تواند مفاهیم برنامه نویسی را با استفاده از

نرم افزار ScratchJr. در این زمینه، ما یک مطالعه اکتشافی انجام دادیم

در یک مهد کودک یونانی با دوازده دانش آموز از بخش فوقانی.

برای اهداف این مقاله، ما انتخاب کرده ایم که بر تجزیه و تحلیل تمرکز کنیم

مفهوم ارتباط از طریق ارسال پیام نتایج ارائه شده است

از تجزیه و تحلیل برنامه های توسعه یافته توسط آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور دانش آموزان در طول دوره بدست می آید

جلسه ارزیابی آنها از این ایده حمایت می کنند که از طریق اجرا امکان پذیر است

یک سناریوی آموزشی خاص، استفاده از ارتباط با ارسال پیام از سنین بسیار پایین، برای همگام سازی اعمال شخصیت ها

ناهمسان.

کلمات کلیدی: آموزش برنامه نویسی، یادگیری، ScratchJr، پیام،

مهدکودک، برنامه نویسی بصری.

  1. معرفی

برای چندین سال، یک جنبش بین المللی در مور آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور د آموزش وجود دارد

محاسبات، و به ویژه برنامه نویسی، برای همه، حتی از دوران کودکی

دوران کودکی. از این رو چندین کشور اروپایی دوره های علوم کامپیوتر را معرفی کرده اند.

و برنامه نویسی در آموزش ابتدایی یا متوسطه. آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور از اکتبر 2016، برنامه های درسی مدارس جدید در فرانسه شامل مقدمه ای بر رباتیک بود

و برنامه نویسی از دبستان این انتخاب از تمایل به

توسعه مهارت های برنامه نویسی در بین دانش آموزان، به منظور آماده سازی آنها

تبدیل به بازیگران دنیای دیجیتال اطراف خود شوند.

تحقیقات برای مدت طولانی در مورد یادگیری برنامه نویسی توسط کودکان بسیار خردسال، به ویژه در لوگو (رابرت، 1985) انجام شده است. اخیراً تأیید شده است که کودکان خردسال می توانند از سنین بالا برنامه اجرا کنند

2

4 سال (برز، 2012). فساکیس، گولی و ماورودی (2013) نشان دادند که با استفاده از a

محیط برنامه نویسی نوع لوگو، فعالیت ها و تجهیزات مناسب،

کودکان 5 تا 6 ساله می توانند با مفاهیم اولیه برنامه آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور نویسی آشنا شوند و دو استراتژی مختلف برای حل مسئله توسعه دهند. کمی بیشتر

بعداً Misirli و Komis (2016) در کتابی نتایج آزمایش یک سناریوی آموزشی مبتنی بر استفاده از اسباب‌بازی‌های قابل برنامه‌ریزی Bee-Bot را شرح می‌دهند.

برای آموزش مفاهیم برنامه نویسی مانند ترتیب، برنامه، دستور و غیره به دانش آموزان. این پژوهش در 34 کلاس مهدکودک انجام شد

در یونان با دانش آموزان بسیار جوان 4 تا 6 ساله.

ظاهر محیط ScratchJr علاقه جدیدی به یادگیری اصول برنامه نویسی از اوایل کودکی برانگیخت. این سیستم پیاده سازی می کند

عناصر پارادایم های مختلف برنامه نویسی، مانند برنامه نویسی

ساختار یافته، رویداد محور و شی گرا. این یک زبان تصویری و گرافیکی است،

برای کودکان 5 تا 7 ساله در نظر گرفته شده است که آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور به کودکان اجازه می دهد برنامه نویسی را در حین ساخت انیمیشن های خود بیاموزند (Flannery، Kazakoff،

بونتا، سیلورمن، برس و رسنیک، 2013).

ما در اینجا بر روی عملکرد کمی مطالعه شده در سطح مقیاس کوچک تمرکز خواهیم کرد.

دوران کودکی: ارتباط از طریق ارسال پیام مدل دوم ما را به یاد مدل "گذر پیام همزمان" می اندازد که در سیستم های رقیب یافت می شود (بن آری، 1996). هایلایت های ScratchJr

اثر پیاده سازی عناصر برنامه نویسی همزمان، زیرا اجازه می دهد تا راه اندازی در

در عین حال هم فیلمنامه دو شخصیت و هم فیلمنامه همان

کاراکتر، با استفاده از رویداد "When green flag فشرده". ارتباط بین موجودیت ها توسط دو دستور در ScratchJr اجرا می شود: دستور

"ارسال پیام"، که پیام رنگی خاصی را به یک کاراکتر ارسال می کند

و دستور "وقتی پیام دریافت شد" که با آن اسکریپت کاراکتر، از جمله

دستور پیام دارای این رنگ است، راه اندازی می شود.

در مورد تخصیص مفهوم پیام در سطح آموزش اجباری آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور ، در اینجا می توان به کارهای انجام شده با استفاده از نرم افزار اسکرچ اشاره کرد.

میرباوم-سالانت، آرمونی و بن آری (2010)، یک مطالعه اکتشافی با دو کلاس سوم (هجده و بیست و هشت دانش آموز) ارائه کردند که هدف آن ارزیابی بود.

توانایی دانش آموزان برای یادگیری Scratch junior software training مفاهیم علوم کامپیوتر. برای این کار، نویسندگان این دو معلم را آموزش دادند

خلاصه. کار زیر بخشی آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور از پایان نامه ای است که در آن تدوین شده است

نظارت مشترک بین دانشگاه پاریس دکارت فرانسه و دانشگاه پاتراس در

یونان، مربوط به یادگیری کامپیوتر توسط کودکان بسیار خردسال.

هدف این پژوهش، تحلیل شیوه‌ای بود آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور که دانش‌آموزان مدرسه از آن استفاده می‌کردند

مهدکودک می تواند مفاهیم برنامه نویسی را با استفاده از

نرم افزار ScratchJr. در این زمینه، ما یک مطالعه اکتشافی انجام دادیم

در یک مهد کودک یونانی با دوازده دانش آموز از بخش فوقانی.

برای اهداف این مقاله، ما انتخاب کرده ایم که بر تجزیه و تحلیل تمرکز کنیم

مفهوم ارتباط از طریق ارسال پیام نتایج ارائه شده است

از تجزیه و تحلیل برنامه های توسعه یافته توسط آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور دانش آموزان در طول دوره بدست می آید

جلسه ارزیابی آنها از این ایده حمایت می کنند که از طریق اجرا امکان پذیر است

یک سناریوی آموزشی خاص، استفاده از ارتباط با ارسال پیام از سنین بسیار پایین، برای همگام سازی اعمال شخصیت ها

ناهمسان.

کلمات کلیدی: آموزش برنامه نویسی، یادگیری، ScratchJr، پیام،

مهدکودک، برنامه نویسی بصری.

  1. معرفی

برای چندین سال، یک جنبش بین المللی در مور آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور د آموزش وجود دارد

محاسبات، و به ویژه برنامه نویسی، برای همه، حتی از دوران کودکی

دوران کودکی. از این رو چندین کشور اروپایی دوره های علوم کامپیوتر را معرفی کرده اند.

و برنامه نویسی در آموزش ابتدایی یا متوسطه. آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور از اکتبر 2016، برنامه های درسی مدارس جدید در فرانسه شامل مقدمه ای بر رباتیک بود

و برنامه نویسی از دبستان این انتخاب از تمایل به

توسعه مهارت های برنامه نویسی در بین دانش آموزان، به منظور آماده سازی آنها

تبدیل به بازیگران دنیای دیجیتال اطراف خود شوند.

تحقیقات برای مدت طولانی در مورد یادگیری برنامه نویسی توسط کودکان بسیار خردسال، به ویژه در لوگو (رابرت، 1985) انجام شده است. اخیراً تأیید شده است که کودکان خردسال می توانند از سنین بالا برنامه اجرا کنند

2

4 سال (برز، 2012). فساکیس، گولی و ماورودی (2013) نشان دادند که با استفاده از a

محیط برنامه نویسی نوع لوگو، فعالیت ها و تجهیزات مناسب،

کودکان 5 تا 6 ساله می توانند با مفاهیم اولیه برنامه آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور نویسی آشنا شوند و دو استراتژی مختلف برای حل مسئله توسعه دهند. کمی بیشتر

بعداً Misirli و Komis (2016) در کتابی نتایج آزمایش یک سناریوی آموزشی مبتنی بر استفاده از اسباب‌بازی‌های قابل برنامه‌ریزی Bee-Bot را شرح می‌دهند.

برای آموزش مفاهیم برنامه نویسی مانند ترتیب، برنامه، دستور و غیره به دانش آموزان. این پژوهش در 34 کلاس مهدکودک انجام شد

در یونان با دانش آموزان بسیار جوان 4 تا 6 ساله.

ظاهر محیط ScratchJr علاقه جدیدی به یادگیری اصول برنامه نویسی از اوایل کودکی برانگیخت. این سیستم پیاده سازی می کند

عناصر پارادایم های مختلف برنامه نویسی، مانند برنامه نویسی

ساختار یافته، رویداد محور و شی گرا. این یک زبان تصویری و گرافیکی است،

برای کودکان 5 تا 7 ساله در نظر گرفته شده است که آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور به کودکان اجازه می دهد برنامه نویسی را در حین ساخت انیمیشن های خود بیاموزند (Flannery، Kazakoff،

بونتا، سیلورمن، برس و رسنیک، 2013).

ما در اینجا بر روی عملکرد کمی مطالعه شده در سطح مقیاس کوچک تمرکز خواهیم کرد.

دوران کودکی: ارتباط از طریق ارسال پیام مدل دوم ما را به یاد مدل "گذر پیام همزمان" می اندازد که در سیستم های رقیب یافت می شود (بن آری، 1996). هایلایت های ScratchJr

اثر پیاده سازی عناصر برنامه نویسی همزمان، زیرا اجازه می دهد تا راه اندازی در

در عین حال هم فیلمنامه دو شخصیت و هم فیلمنامه همان

کاراکتر، با استفاده از رویداد "When green flag فشرده". ارتباط بین موجودیت ها توسط دو دستور در ScratchJr اجرا می شود: دستور

"ارسال پیام"، که پیام رنگی خاصی را به یک کاراکتر ارسال می کند

و دستور "وقتی پیام دریافت شد" که با آن اسکریپت کاراکتر، از جمله

دستور پیام دارای این رنگ است، راه اندازی می شود.

در مورد تخصیص مفهوم پیام در سطح آموزش اجباری آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور ، در اینجا می توان به کارهای انجام شده با استفاده از نرم افزار اسکرچ اشاره کرد.

میرباوم-سالانت، آرمونی و بن آری (2010)، یک مطالعه اکتشافی با دو کلاس سوم (هجده و بیست و هشت دانش آموز) ارائه کردند که هدف آن ارزیابی بود.

توانایی دانش آموزان برای یادگیری Scratch junior software training مفاهیم علوم کامپیوتر. برای این کار، نویسندگان این دو معلم را آموزش دادند

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 158
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 79
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 112
  • بازدید ماه : 435
  • بازدید سال : 2068
  • بازدید کلی : 3359
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی