loading...

برنامه نویسی جاوا اسکریپت

بازدید : 11
شنبه 26 اسفند 1402 زمان : 12:00

n• در گروه های 2 تا 4 دانش آموز: دان تفاوت اسکرچ پایتون ش آموزان باید الگوریتمی را طراحی کنند که اجازه حل را بدهد

مشکل پیشنهادی، قبل از حرکت به سمت پیاده سازی در یک زبان یا زبان دیگر، پس از اعتبارسنجی

از معلم این بخش ممکن است به زمان زیادی نیاز داشته باشد تا دانش‌آموزان با آن آشنا شوند

برنامه، به ویژه با تسلط بر توابع اختصاصی: برای مثال حلقه while.

  • اشتراک گذاری: دانش آموزان رویکردهای خود را توضیح می دهند.
  • اثبات: دانش آموزان می توانند نشان تفاوت اسکرچ پایتون دهند که تعداد متناهی راه حل وجود دا

83 Premium CE Python Edition

جذر عدد را بگیرید

تنظیمات.

sqrt()

این تابع نیاز دارد

وارد کردن تفاوت اسکرچ پایتون کتابخانه

ریاضی با تایپ از ریاضی

وارد كردن *.

"sqrt" مخفف مربع است

ریشه به معنای «ریشه مربع» در

انگلیسی.

دستورالعمل های تفاوت اسکرچ پایتون موجود در را تکرار کنید

حلقه تا زمانی که شرط باشد

انجام شده است.

حلقه "repeat while" وجود ندارد

در Scratch، و بدون حلقه "تکرار".

تا” در زبان پایتون.

مراقب انطباق در زبان باشید

پایتون.

در حالی که شرایط معکوس:

دستورالعمل

تورفتگی با  است

لازم برای تعریف

دستورالعمل هایی که تفاوت اسکرچ پایتون باید اجرا شوند

ساختار در کد پایتون

شرایطی را ایجاد کنید که در آن باشد

اگر کل قسمت ("کف") از

مقدار متغیر c برابر با خودش است.

کلمه "طبقه" یک ترجمه است

طبقه در انگلیسی

این یک شرایط اغلب استفاده می شود.

int(c)==c

"int" مخفف عدد تفاوت اسکرچ پایتون صحیح است،

به معنای "کل" در انگلیسی. اینجا او

این تابع قسمت عدد صحیح است.

توجه داشته باشید که برای یک شرط در

پایتون باید دوبل بگذارید

برابر، به معنای برابر ساده الف

وظیفه.

مطمئن شوید که می دانید حداقل یکی آموزش برنامه نویسی نوجوانان وجود دارد یا خیر

راه حل، به طوری که یک پیام می تواند

منتقل شود.

تابع بازگشت، را متوقف می کند

برنامه، بنابراین، این نیست

داشتن متغیر فایده ای ندارد

اضافی

گروه بندی متن و متغیرها به

آنها را در یک پیام متنی نمایش دهید.

با استفاده از تابع بازگشت

تعامل با

کاربر. نگاه کنید به "برای

کد پایتون را بهتر بخوانیدبا پایتون

کد کامل باید توسط دانش آموزان ساخته شود.

این کد از یک تابع تشکیل شده است:

  • تابع تست پارامتر min و max که به ترتیب هستند

شماره شروع و حداکثر تعداد برای پایان.

از آنجایی که تعداد تکرارها تفاوت اسکرچ پایتون مشخص نیست، لازم است

از حلقه while استفاده کنید که به یک شرط نیاز دارد. در اینجا، متغیر

n باید کمتر یا مساوی با حداکثر باقی بماند تا

دستورالعمل در حلقه ادامه دارد.

استفاده از حلقه For کاملاً ممکن بود.

آزمایشی برای هر سه قلو بالقوه انجام می شود تا مشخص شود که آیا

مقدار هیپوتانوس در واقع یک عدد صحیح است.

به استفاده از int(c) در بازگشت توجه کنید: به "For

کد پایتون را بهتر بخوانید

اگر هیچ سه‌گانه‌ای در محدوده تفاوت اسکرچ پایتون یافت نشد، اسکریپت برمی‌گردد

پیام "خالی"

برای اطمینان باید این برنامه را چندین بار تکرار کنید

برای به دست آوردن تما Scratch Python difference م مقادیر مکان صندوقچه های گنج،

n• در گروه های 2 تا 4 دانش آموز: دان تفاوت اسکرچ پایتون ش آموزان باید الگوریتمی را طراحی کنند که اجازه حل را بدهد

مشکل پیشنهادی، قبل از حرکت به سمت پیاده سازی در یک زبان یا زبان دیگر، پس از اعتبارسنجی

از معلم این بخش ممکن است به زمان زیادی نیاز داشته باشد تا دانش‌آموزان با آن آشنا شوند

برنامه، به ویژه با تسلط بر توابع اختصاصی: برای مثال حلقه while.

  • اشتراک گذاری: دانش آموزان رویکردهای خود را توضیح می دهند.
  • اثبات: دانش آموزان می توانند نشان تفاوت اسکرچ پایتون دهند که تعداد متناهی راه حل وجود دا

83 Premium CE Python Edition

جذر عدد را بگیرید

تنظیمات.

sqrt()

این تابع نیاز دارد

وارد کردن تفاوت اسکرچ پایتون کتابخانه

ریاضی با تایپ از ریاضی

وارد كردن *.

"sqrt" مخفف مربع است

ریشه به معنای «ریشه مربع» در

انگلیسی.

دستورالعمل های تفاوت اسکرچ پایتون موجود در را تکرار کنید

حلقه تا زمانی که شرط باشد

انجام شده است.

حلقه "repeat while" وجود ندارد

در Scratch، و بدون حلقه "تکرار".

تا” در زبان پایتون.

مراقب انطباق در زبان باشید

پایتون.

در حالی که شرایط معکوس:

دستورالعمل

تورفتگی با  است

لازم برای تعریف

دستورالعمل هایی که تفاوت اسکرچ پایتون باید اجرا شوند

ساختار در کد پایتون

شرایطی را ایجاد کنید که در آن باشد

اگر کل قسمت ("کف") از

مقدار متغیر c برابر با خودش است.

کلمه "طبقه" یک ترجمه است

طبقه در انگلیسی

این یک شرایط اغلب استفاده می شود.

int(c)==c

"int" مخفف عدد تفاوت اسکرچ پایتون صحیح است،

به معنای "کل" در انگلیسی. اینجا او

این تابع قسمت عدد صحیح است.

توجه داشته باشید که برای یک شرط در

پایتون باید دوبل بگذارید

برابر، به معنای برابر ساده الف

وظیفه.

مطمئن شوید که می دانید حداقل یکی آموزش برنامه نویسی نوجوانان وجود دارد یا خیر

راه حل، به طوری که یک پیام می تواند

منتقل شود.

تابع بازگشت، را متوقف می کند

برنامه، بنابراین، این نیست

داشتن متغیر فایده ای ندارد

اضافی

گروه بندی متن و متغیرها به

آنها را در یک پیام متنی نمایش دهید.

با استفاده از تابع بازگشت

تعامل با

کاربر. نگاه کنید به "برای

کد پایتون را بهتر بخوانیدبا پایتون

کد کامل باید توسط دانش آموزان ساخته شود.

این کد از یک تابع تشکیل شده است:

  • تابع تست پارامتر min و max که به ترتیب هستند

شماره شروع و حداکثر تعداد برای پایان.

از آنجایی که تعداد تکرارها تفاوت اسکرچ پایتون مشخص نیست، لازم است

از حلقه while استفاده کنید که به یک شرط نیاز دارد. در اینجا، متغیر

n باید کمتر یا مساوی با حداکثر باقی بماند تا

دستورالعمل در حلقه ادامه دارد.

استفاده از حلقه For کاملاً ممکن بود.

آزمایشی برای هر سه قلو بالقوه انجام می شود تا مشخص شود که آیا

مقدار هیپوتانوس در واقع یک عدد صحیح است.

به استفاده از int(c) در بازگشت توجه کنید: به "For

کد پایتون را بهتر بخوانید

اگر هیچ سه‌گانه‌ای در محدوده تفاوت اسکرچ پایتون یافت نشد، اسکریپت برمی‌گردد

پیام "خالی"

برای اطمینان باید این برنامه را چندین بار تکرار کنید

برای به دست آوردن تما Scratch Python difference م مقادیر مکان صندوقچه های گنج،

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 158
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 6
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 71
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 150
  • بازدید ماه : 425
  • بازدید سال : 1523
  • بازدید کلی : 2814
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی