loading...

برنامه نویسی جاوا اسکریپت

بازدید : 16
يکشنبه 15 بهمن 1402 زمان : 8:44

لوپ شده توسط برندان اسکرچ جونیور چیست اسمیت

برای Camden Education Trust، مالکیت معنوی هفته کد آفریقا است.

80

درس 20 – برنامه ریزی و طراحی یک بازی

دانش آموزان باید از اهمیت برنامه ریزی اسکرچ جونیور چیست بازی پیشنهادی در ابتدا مطلع شوند

با مداد، خودکار و کاغذ به جای عجله برای نوشتن فیلمنامه

آنها باید نیاز به تعریف هدف بازی، چگونگی دستیابی به آن را درک کنند

نقش هر یک از عناصر بازی مانند جن های مختلف و نحوه آنها

تعامل (اثر).

سپس از طرح نوشته شده (یا الگوریتم) اسکرچ جونیور چیست برای ساخت بازی استفاده می شود.

با این حال، معلم ابتدا باید نمونه ای از انواع مختلف بازی ها را ارائه دهد

که می تواند به عنوان نقطه شروع یا الگو برای ایجاد استفاده شود

دانش آموزان.

نمونه ای از دستورالعمل های بازی "حمله کوسه!" »

  • چند کاراکتر (دو اسپرایت برای شروع)
  • نقش شخصیت ها (جنب ماهی کوچک، جن کوسه بد)
  • عملیات کاراکتر (حرکت یک جن توسط اسکرچ جونیور چیست شخصیت کنترل می شود

چهار "کلیدهای جهت دار"؛ کاراکتر دوم جن اول را "دنبال" می کند

با استفاده از بلوک کد “go to”

  • چه پس زمینه ای با نوع بازی ای که من بازی می کنم مناسب تر است؟

ايجاد كردن ؟

یک بازی را از سایت اسکرچ دانلود کنید

نمونه پروژه های همه دانش آموزان باید در حساب کاربری آپلود شود

خراش آنلاین مدرسه، کلاس یا گروهی که به آن کمک کردید

پیکربندی در سایت Scratch، از جمله بهترین پروژه های ذخیره شده نیز

در حساب پروژه Scratch خودتان.

بنابراین مهم است که یک یادداشت توضیحی اسکرچ جونیور چیست مختصر و مدون در توضیح این موضوع ارائه شود

موضوع و عملیات پروژه، برای هر پروژه دانلود شده ارائه شده است

تا کاربران آنلاین از آن بهره مند شوند.

پس از دانلود پروژه خود، به صفحه پروژه بروید و بخش ها را تکمیل کنید

در سمت راست صفحه با برچسب دستورالعمل ها، یادداشت ها و اعتبارات و افزودن برچسب ها

پروژه

هفته کد آفریقا یک طرح SAP است. همه این محتوا توسط برندان اسمیت توسعه یافته است

برای Camden Education Trust، مالکیت معنوی هفته کد آفریقا است.

81

هفته کد آفریقا یک طرح SAP است. اسکرچ جونیور چیست همه این محتوا توسط برندان اسمیت توسعه یافته است

برای Camden Education Trust، مالکیت معنوی هفته کد آفریقا است.

82

درس 21 - بازی - حمله کوسه!

این درس دانش آموزان را با الف) برنامه نویسی کودکان برنامه نویسی کلیدهای جهت دار برای

کنترل حرکت اسپرایت ها (ویژگی مشترک بسیاری از بازی ها

کامپیوتر) و ب) کد همه چیز را متوقف کنید.

این درس همچنین دستور قدرتمند Touch and را معرفی می کند

دستور si (با تأثیر علّی آن).

بازی - خلاصه برنامه کدگذاری

کوسه ماهی کوچکی را تعقیب می کند که ناامیدانه سعی می کند از دست آن فرار کند.

وقتی کوسه به آن دست می زند، ماهی کوچولو ناپدید می شود که انگار خورده شده باشد

توسط کوسه ای که لباس خود را اسکرچ جونیور چیست برای شبیه سازی فرآیند بلع تغییر می دهد.

کوسه با خوشحالی می گوید: "یوم!" » و بازی به پایان می رسد.

از پوشه Animal الف) Shark sprite را با دو تغییر انتخاب کنید

لباس (دهان «باز» و «بسته») هـ ب) جن ماهی کوچک.

کوسه و ماهی را نام ببرید. در این مثال من کوسه را نام بردم

کراکن و ماهی پاندورا

کدهای زیر را در اسکریپت Kraken وارد کنید:

بلوک کد حلقه برای همیشه تکرار می شود و محتوای آن

به این معنی است که هر کجا پاندورا باشد، کوسه همیشه او را دنبال خواهد کرد.

هفته کد آفریقا یک طرح SAP است. همه این محتوا توسط برندان اسمیت توسعه یافته است

برای Camden Education Trust، مالکیت معنوی هفته کد آفریقا است.

83

"2 مرحله پیشرفته" باید برای نسخه اول سرعت کافی داشته باشد

از این بازی حمله کوسه است اسکرچ جونیور چیست زیرا به ماهی کوچک اجازه می دهد از کراکن فرار کند.

در قسمت کد بالا، گزینه “touch” در پوشه قرار دارد

حسگرها

تکه های کد اضافی در پوشه Appearances آن را شبیه به آن می کند

که کوسه ماهی کوچک را با جایگزین کردن لباس با گزینه های مختلف می خورد

دهان الف) بسته ب) باز (لباس).

فیلمنامه پاندورا (ماهی کوچولو)

کدهای زیر را در اسکریپت Pandora (ماهی) تایپ کنید:

هفته کد آفریقا یک طرح SAP است. همه این محتوا توسط برندان اسمیت توسعه یافته است

برای Camden Education Trust، مالکیت معنوی هفته کد آفریقا است.

84

برای اطمینان از اینکه ماهی همیشه در مسیر درست حرکت می کند

با استفاده از کلیدهای جهت دار چپ و راست، بلوک در جهت حرکت می کند

from، از دسته Movement، باید What is Scratch Junior? به صورت زیر به اسکریپت اضافه شود:

لوپ شده توسط برندان اسکرچ جونیور چیست اسمیت

برای Camden Education Trust، مالکیت معنوی هفته کد آفریقا است.

80

درس 20 – برنامه ریزی و طراحی یک بازی

دانش آموزان باید از اهمیت برنامه ریزی اسکرچ جونیور چیست بازی پیشنهادی در ابتدا مطلع شوند

با مداد، خودکار و کاغذ به جای عجله برای نوشتن فیلمنامه

آنها باید نیاز به تعریف هدف بازی، چگونگی دستیابی به آن را درک کنند

نقش هر یک از عناصر بازی مانند جن های مختلف و نحوه آنها

تعامل (اثر).

سپس از طرح نوشته شده (یا الگوریتم) اسکرچ جونیور چیست برای ساخت بازی استفاده می شود.

با این حال، معلم ابتدا باید نمونه ای از انواع مختلف بازی ها را ارائه دهد

که می تواند به عنوان نقطه شروع یا الگو برای ایجاد استفاده شود

دانش آموزان.

نمونه ای از دستورالعمل های بازی "حمله کوسه!" »

  • چند کاراکتر (دو اسپرایت برای شروع)
  • نقش شخصیت ها (جنب ماهی کوچک، جن کوسه بد)
  • عملیات کاراکتر (حرکت یک جن توسط اسکرچ جونیور چیست شخصیت کنترل می شود

چهار "کلیدهای جهت دار"؛ کاراکتر دوم جن اول را "دنبال" می کند

با استفاده از بلوک کد “go to”

  • چه پس زمینه ای با نوع بازی ای که من بازی می کنم مناسب تر است؟

ايجاد كردن ؟

یک بازی را از سایت اسکرچ دانلود کنید

نمونه پروژه های همه دانش آموزان باید در حساب کاربری آپلود شود

خراش آنلاین مدرسه، کلاس یا گروهی که به آن کمک کردید

پیکربندی در سایت Scratch، از جمله بهترین پروژه های ذخیره شده نیز

در حساب پروژه Scratch خودتان.

بنابراین مهم است که یک یادداشت توضیحی اسکرچ جونیور چیست مختصر و مدون در توضیح این موضوع ارائه شود

موضوع و عملیات پروژه، برای هر پروژه دانلود شده ارائه شده است

تا کاربران آنلاین از آن بهره مند شوند.

پس از دانلود پروژه خود، به صفحه پروژه بروید و بخش ها را تکمیل کنید

در سمت راست صفحه با برچسب دستورالعمل ها، یادداشت ها و اعتبارات و افزودن برچسب ها

پروژه

هفته کد آفریقا یک طرح SAP است. همه این محتوا توسط برندان اسمیت توسعه یافته است

برای Camden Education Trust، مالکیت معنوی هفته کد آفریقا است.

81

هفته کد آفریقا یک طرح SAP است. اسکرچ جونیور چیست همه این محتوا توسط برندان اسمیت توسعه یافته است

برای Camden Education Trust، مالکیت معنوی هفته کد آفریقا است.

82

درس 21 - بازی - حمله کوسه!

این درس دانش آموزان را با الف) برنامه نویسی کودکان برنامه نویسی کلیدهای جهت دار برای

کنترل حرکت اسپرایت ها (ویژگی مشترک بسیاری از بازی ها

کامپیوتر) و ب) کد همه چیز را متوقف کنید.

این درس همچنین دستور قدرتمند Touch and را معرفی می کند

دستور si (با تأثیر علّی آن).

بازی - خلاصه برنامه کدگذاری

کوسه ماهی کوچکی را تعقیب می کند که ناامیدانه سعی می کند از دست آن فرار کند.

وقتی کوسه به آن دست می زند، ماهی کوچولو ناپدید می شود که انگار خورده شده باشد

توسط کوسه ای که لباس خود را اسکرچ جونیور چیست برای شبیه سازی فرآیند بلع تغییر می دهد.

کوسه با خوشحالی می گوید: "یوم!" » و بازی به پایان می رسد.

از پوشه Animal الف) Shark sprite را با دو تغییر انتخاب کنید

لباس (دهان «باز» و «بسته») هـ ب) جن ماهی کوچک.

کوسه و ماهی را نام ببرید. در این مثال من کوسه را نام بردم

کراکن و ماهی پاندورا

کدهای زیر را در اسکریپت Kraken وارد کنید:

بلوک کد حلقه برای همیشه تکرار می شود و محتوای آن

به این معنی است که هر کجا پاندورا باشد، کوسه همیشه او را دنبال خواهد کرد.

هفته کد آفریقا یک طرح SAP است. همه این محتوا توسط برندان اسمیت توسعه یافته است

برای Camden Education Trust، مالکیت معنوی هفته کد آفریقا است.

83

"2 مرحله پیشرفته" باید برای نسخه اول سرعت کافی داشته باشد

از این بازی حمله کوسه است اسکرچ جونیور چیست زیرا به ماهی کوچک اجازه می دهد از کراکن فرار کند.

در قسمت کد بالا، گزینه “touch” در پوشه قرار دارد

حسگرها

تکه های کد اضافی در پوشه Appearances آن را شبیه به آن می کند

که کوسه ماهی کوچک را با جایگزین کردن لباس با گزینه های مختلف می خورد

دهان الف) بسته ب) باز (لباس).

فیلمنامه پاندورا (ماهی کوچولو)

کدهای زیر را در اسکریپت Pandora (ماهی) تایپ کنید:

هفته کد آفریقا یک طرح SAP است. همه این محتوا توسط برندان اسمیت توسعه یافته است

برای Camden Education Trust، مالکیت معنوی هفته کد آفریقا است.

84

برای اطمینان از اینکه ماهی همیشه در مسیر درست حرکت می کند

با استفاده از کلیدهای جهت دار چپ و راست، بلوک در جهت حرکت می کند

from، از دسته Movement، باید What is Scratch Junior? به صورت زیر به اسکریپت اضافه شود:

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 158
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 19
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 43
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 176
  • بازدید ماه : 499
  • بازدید سال : 2132
  • بازدید کلی : 3423
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی